Analist Financiar

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    ▪ Minim 3 ani experiența in audit sau în controlling, într-o companie de distribuție (sa cunoasca procesele de control/monitorizare/eficientizare costuri/cutt-cost/portofoliul de creante/profit financiar/raportare zilnica+saptamanala+lunara+trimestriala+anuala);
    ▪ Cunoștințe bune de RAS si IFRS;
    ▪ Cunoștințe avansate programe de contabilitate;
    ▪ Cunoștințe avansate de MS Office - Excel;
    ▪ Cunoștințe de limba engleza la nivel intermediar.

    Responsabilitati

    ▪ Întocmirea lunara a raportărilor financiare consolidate si prezentarea acestora către management (bilanț consolidat, cont de profit și pierdere consolidat, raport de cash-flow consolidat, raport pe indicatori de performanță);
    ▪ Evaluarea datelor financiare ale companiei (realizat versus bugetat), cât și identificarea surselor de variație, propunerea de măsuri corective și de eficientizare;
    ▪ Întocmirea raportărilor către instituțiile de credit conform termenelor stabilite în contractele de credit;
    ▪ Analizarea portofoliului limitelor de credit ale companiei, evidențierea profilului de risc al acestuia;
    ▪ Pregătirea și analizarea bugetelor și a raportărilor privind activitatea și performanța financiară a companiei (îmbunătățirea rapoartelor existente în departamentele operaționale și comerciale, prezentarea de recomandări cu privire la sistemul de control al cheltuielilor, de credit si de colectare);
    ▪ Realizarea alături de directorul financiar si departamentul de contabilitate a tuturor rapoartelor și documentelor financiar-contabile lunare, trimestriale si anuale;
    ▪ Acordarea de suport în evaluarea investițiilor și luarea unor decizii strategice și operaționale referitoare la managementul riscului în afaceri;
    ▪ Participarea la dezvoltarea strategiei companiei, analizarea profitabilității liniilor de business și propunerea soluțiilor de creștere a profitabilității atât prin prisma reducerii costurilor cat și prin direcționarea vânzării către anumite categorii de business;
    ▪ Dezvoltarea și documentarea proceselor de afaceri și politici contabile, pentru a îmbunătăți sistemul de control intern.
    ▪ Întocmirea săptămânala și trimiterea situațiilor soldurilor depășite către echipa de vânzări, ocupanduse in mod activ de reducerea acestora.