Achizitor de carti

Angajator: Bookster
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Bookster este o companie inovatoare care schimbă modul în care citim. Selectăm cele mai bune cărți din lume și le livrăm la biroul abonaților, pe baza unui abonament oferit de companie.

    Printre cele peste 450 de companii de top cu care lucrăm deja sunt: Orange, BT, ING, BRD, Telekom, HP, Nestlé, Danone, eMAG, Mondelez, Endava, EY, KPMG, Genpact, etc. Suntem o echipă de antreprenori tineri, veseli și ghidați de o misiune comună: să inspirăm oamenii să își descopere visele și să le atingă.

    Bookster este și locul unde te descoperi și înveți din cele mai bune cărți și studii de caz pe care le ai tot timpul la dispoziție, din cursuri și din dezbateri.

    Te asteptam cu drag,

    Echipa Bookster

    Cerinte

    Cum esti tu?

    • Esti extrem de organizat si atent chiar si la cele mai mici detalii, iti place sa faci lucrurile fara eroare;
    • Nu te dai batut cu una cu doua, nu lasi lucrurile neterminate si nu spui ca nu se poate; #beReliable
    • Dai un telefon ca sa rezolvi orice problema ;)
    • Esti optimist si cu zambetul pe buze, iti place sa iti ajuti colegii si comunici deschis cu ei. #withasmile

    Responsabilitati

    In ce consta jobul?

    • Te vei ocupa de achizitia cartilor ce vor ajunge pe rafturile Bookster cu ajutorul colegilor din echipa de Continut si al sistemului Bookster;
    • Vei construi relatii cu furnizorii de carte din Romania si din strainatate, cei cauta furnizori noi si vei negocia conditiile comerciale;
    • Vei plasa cateva comenzi pe saptamana si le vei urmari pe drumul lor spre biblioteca Bookster;
    • Vei actualiza informatiile despre carti in baza de date.

    Alte informatii

    Ce vei face? O zi de lucru pentru un Achizitor de carti

    09:00 – Raspund la emailuri de la furnizori
    10:00 – Actualizez stocurile si verific statusul comenzilor din saptamana trecuta
    11:00 – Caut furnizori pentru 1Q84, Pledoarie pentru Checklist si alte carti rare
    11:45 – Daily Huddle
    12:00 – Pauza de lectura
    12:30 – Pranz cu colegii
    13:30 – Introduc cartile noi in biblioteca
    15:00 – Inregistrez platile in sistem
    16:00 – Particip la sedinta de Continut cu colegii din echipa
    16:30 – Verific cele mai cerute carti si pregatesc o comanda suplimentara
    17:30 – Aflu daca s-a tradus noua carte a lui Rainbow Rowell si ce alte titluri vor fi publicate in curand
    18:00 – Joc un fussbal cu colegii si apoi plec spre acasa.