Achizitor de carti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bookster active.


Vezi toate job-urile Achizitor de carti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Bookster
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bookster este o marcă fabricată în România ce a apărut din dorința de a face din citit un obicei îndrăgit. Am construit o platformă modernă pe care zeci de biblioteci și-au listat oferta de carte disponibilă, am adăugat algoritmi de recomandări personalizate, recenzii inspiraționale, jocuri și provocări, livrări comode la birou și campanii care îi aduc pe oameni mai aproape de lumea infinită a cărților.

    Cerinte

    Cum ești tu?

    Ești extrem de organizat și atent chiar și la cele mai mici detalii, îți place să faci lucrurile fără eroare;
    Nu te dai bătut(ă) cu una cu două, nu lași lucrurile neterminate și nu spui că nu se poate; #BeReliable
    Dai un telefon și rezolvi orice problemă ;)
    Esti optimist și cu zâmbetul pe buze, îți place să îți ajuți colegii și comunici deschis cu ei. #WithaSmile

    Responsabilitati

    În ce constă jobul?

    Te vei ocupa de achiziția cărților ce ajung pe rafturile Bookster cu ajutorul colegilor din echipa de Conținut și al sistemului Bookster;
    Vei construi relații cu furnizorii de carte din România și din străinătate, vei căuta furnizori noi și vei negocia cu ei condițiile comerciale;
    Vei plasa câteva comenzi pe săptămână și le vei urmări pe drumul lor spre biblioteca Bookster;
    Vei actualiza informațiile despre cărți în baza de date.

    Alte informatii

    Cum arată o zi la birou pentru un Achizitor de cărți?

    09:00 – Răspund la e-mailuri de la furnizori;

    10:00 – Actualizez stocurile și verific statusul comenzilor din saptamana trecuta;

    11:00 – Caut furnizori pentru 1Q84, Pledoarie pentru Checklist și alte cărți rare;

    11:45 – Daily Huddle - împărtășesc cu colegii task-ul zilei;

    12:00 – Pauza de lectură;

    12:30 – Prânz cu colegii;

    13:30 – Introduc cărțile noi în bibliotecă;

    15:00 – Înregistrez facturile primite în sistem;

    16:00 – Particip la sedința de Conținut cu colegii din echipă;

    16:30 – Verific cele mai cerute cărti și pregătesc o comandă suplimentară;

    17:30 – Aflu dacă s-a tradus noua carte a lui Rainbow Rowell și ce alte titluri vor fi publicate în curând;

    18:00 – Joc un fussbal cu colegii și apoi plec spre casă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (588)