Helpdesk Technician with French - Cegedim Service Center

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Foarte bune aptitudini de comunicare in limba franceza – minim nivel B2 (interactiunea cu profesionistii din domeniul sanatatii si nativi francezi);
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj);
    • Rigurozitate, rapiditate si usurinta in lucrul cu instrumentele informatice (Word, Excel);
    • Foarte bune abilitati de ascultare si orientare catre client;
    • Cunostintele tehnice constituie un avantaj (sistemele standard cu operare – Windows..);

    Responsabilitati

    • Preluarea de apeluri primite si identificarea referintelor apelantului in baza de date;
    • Identificarea completa si corecta a informatiilor si situatiilor exprimate de interlocutori in apel, precum si a documentelor justificative necesare;
    • Furnizarea de raspunsuri clare, dupa verificarea prealabila a surselor de informatii existente, asigurarea unui serviciu de calitate in timp util de procesare si asigurarea trasabilitatii cererilor procesate in baza de date;
    • Oferirea de suport profesionistilor din domeniul sanatatii si gestionarea incidentelor si cererilor enumerate si cunoscute;
    • Realizarea esacaladarilor in procedura pentru a rezolva solicitarile sau anomaliile si ghidarea clientului, daca este necesar, la serviciul corespunzator;
    • Analizarea solicitarii sau tichetului pana la solutionarea lor in conformitate cu procedurile definite;
    • Solicitarea de ajutor de la superior in cazul in care sunt intampinate probleme operationale.

    Alte informatii

    Profilul psihologic:
    • Competente de comunicare;
    • Asertivitate;
    • Atentie la detalii;
    • Flexibilitate si capacitate de intelegere;
    • Proactivitate;
    • Respectarea politicilor si practicilor organizationale;