Specialist Administrare Personal

Angajator: Eurolines Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Transporturi
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Eurolines Romania este alcatuit din 20 societati, are 700 de angajati, detine cea mai mare retea de distributie a produselor turistice din tara, 4 agentii francizate în Germania, o flota de 35 de autocare si aproximativ 2000 de autoturisme.

    Din 2011, reteaua de agentii a Grupului reprezinta brandul TUI Travel Center prin Eurolines Romania. TUI Travel PLC este cea mai mare companie de turism din lume, operează în 180 de ţări, are aproximativ 30 de milioane de clienţi anual şi pesteangajaţi. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts şi Cruises.

    In 2015, Grupul Eurolines a preluat complexul Green Village din Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii.

    Cerinte

    Ce ne dorim noi?

    Sa ai studii superioare finalizate
    Sa ai atestat de Inspector Resurse Umane
    Sa ai cunostinte foarte bune de legislatie specifica resurselor umane
    Sa ai minim 3 ani experienta in administrare de personal
    Apreciem pozitiv experienta anterioara in operarea unui ERP (Charisma HCM).
    Sa fii energic si sa iti doresti sa evoluezi profesional
    Sa ai foarte bune abilitati de operare in Microsoft Office (mai ales, Excel)
    Sa ai atentie concentrata si distributiva
    Sa fii flexibil si pozitiv
    Sa fii o persoana ordonata, analitica, pragmatica.

    Responsabilitati

    Cu ce te vei ocupa?

    Te vei ocupa de întocmirea și înregistrarea în termenele legale a contractelor de muncă ale angajaților in Revisal, cu încetarea acestora în termenele legale și cu efectuarea modificărilor lunare privind statutul angajaților
    Vei menține evidența dosarelor de personal și a documentelor pe care trebuie să le conțină acestea
    Te vei asigura că toate informațiile cuprinse în dosarul de personal sunt înregistrate în aplicația de administrare personal și calcul salarial
    Vei contacta candidatii in vederea semnarii documentelor de angajare
    Vei tine evidența concediilor tuturor angajaților (odihnă, fără plată, evenimente speciale, etc.)
    Vei centraliza si verifica programarea anuala a concediilor de odihna
    Vei intocmi si vei eliberarea adeverintelor de orice tip pentru angajatii Grupului si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare
    Vei realiza diverse rapoarte specifice activitatii de Resurse Umane
    Vei menține comunicarea cu angajații Grupului în privința problemelor administrative
    Vei acorda consultanta privind legislatia muncii pentru Managementul Grupului si pentru angajati.

    Alte informatii

    Daca ceea ce ai citit pana acum ti-a captat atentia, asteptam sa ne cunoastem.

    Sediul nostru se afla in zona Obor, aproape de statia de metrou. Mentionam acest lucru, pentru a va ruga sa calculati distanta dintre aceasta zona si adresa dvs si sa puteti aprecia corect timpul petrecut pe drum.