Consultant Telemarketing- Bucuresti&Cluj Napoca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Senior Software active.


Vezi toate job-urile Consultant Telemarketing- Bucuresti&Cluj Napoca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • IT Software
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 02.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro !

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    • Cel putin 6 luni experienta intr-un call center / departament de relatii clienti sau intr-un domeniu asemanator
    • Persoana increzatoare, amabila si prietenoasa, cu abilitati de convingere
    • Foarte bune abilitati de comunicare (atat scris, cat si oral)
    • Buna capacitate de invatare si integrare a cunostintelor
    • Abilitati excelente de organizare si o buna capacitate de a gestiona timpul in mod eficient
    • Orientat catre client, solutii si rezultate

    Reprezinta un avantaj:
    • Experienta in promovarea sau vanzarea de servicii sau sisteme software
    • Studii superioare in domeniul tehnic sau economic
    • Limba engleza

    Responsabilitati

    • Contactarea telefonica a prospectilor pentru promovarea solutiilor noastre
    • Cunoasterea detaliata si intelegerea solutiilor propuse potentialilor clienti
    • Personalizarea si adaptarea apelurilor la nevoile si cerintele specifice ale clientilor
    • Operare de date
    • Gestionarea activitatilor proprii si realizarea periodica a rapoartelor de activitate
    • Identificarea noilor tendinte din piata

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv
    • Un mediu de lucru relaxant, insa profesional care incurajeaza invatarea si dezvoltarea
    • Profesionalism, proiecte interesante si provocatoare
    • Servicii medicale private
    • Decont pentru activitatile sportive
    • Zi de fructe si cafea la discretie
    • Conditii excelente de munca.