Asistent Manager Departament Ofertare Aparatura de Laborator

Angajator: EURITMIC GRUP
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Chimie - Petrochimie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Euritmic Grup SRL este o companie cu capital privat romanesc, care se ocupa de peste 18 ani cu comercializarea de aparatura de laborator si mobilier profesional pentru laborator.

    Cerinte

    Candidatul ideal
     Studii superioare tehnice, de preferat: chimie, biochimie, fizica sau alte studii tehnice.
     Limba engleza scris si vorbit avansat (engleza tehnica).
     Cunostinte in utilizarea PC, obligatoriu excel avansat.
    Reprezinta un avantaj: cunostinte despre aparatura de laborator si aplicatii specifice de laborator.
     Experienta in ofertare tehnica si comerciala de aparatura, echipamente de laborator, consumabile, mobilier si nise chimice.
     Experienta si aptitudini in alegerea configuratiilor si elaborarea ofertelor in general, inclusiv pt. licitatii raportat la caietul de sarcini.
     Experienta in utilizarea SICAP si elaborarea ofertelor pentru participarea la licitatii publice.
     Abilitati deosebite de comunicare si relationare.
     Prezenta dinamica, agreabila si comunicativa.
     Atitudine responsabila, capacitate de planificare, analiza si sinteza a datelor.
     Disponibilitate pentru a lucra peste program la nevoie.
     Persoana foarte serioasa, organizata, cu intiativa, dornica sa invete lucruri noi.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
     Intocmeste ofertele tehnice si comerciale pe baza cererilor de oferta primite
     Elaboreaza ofertele pentru licitatii pe baza caietelor de sarcini si le posteaza in SEAP
     Elaboreaza ofertele si urmareste derularea acestora la clienti impreuna cu Inginerul de Vanzari
     Pastreaza permanent legatura cu furnizorii interni si externi
     Urmareste derularea comenzilor si a contractelor precum si finalizarea acestora (livrare, incasare)
     Organizarea si desfasurarea de activitati specifice de LOGISTICA ( pregatirea de comenzi externe si interne marfa, urmarirea acestora, organizare transport intern/extern pentru comenzile emise, gestionarea documentelor afrerente transporturilor, corespondenta interna si externa cu furnizorii interni si externi)
     Activitati de secretariat (asistent manager) : gestionarea apelurilor telefonice interne si externe, redactarea si gestionarea corespondentei interne si externe, gestionarea informatiilor si a documentelor specifice postului conform unor proceduri standard interne, traducerea documentelor aferente livrarilor, specificatiilor produselor, pastrarea si arhivarea documentelor;administrarea birotica si consumabile
     Disponibilitate pentru instruiri si specializari la furnizori externi
     Sansa de a beneficia de comision din vanzarile finalizate