Customer Support Representative with English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Support Representative with English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    - Studii superioare absolvite - de preferinta studii tehnice
    - Limba engleza - Nivel Avansat
    - Responsabil, punctual, atent la detalii si organizat;
    - Bune abilitati de comunicare
    - Capacitatea de a lucra in echipa, simultan pe mai multe proiecte;
    - Orientat catre client, calitate si rezultat

    Constituie avantaj:
    - Experienta in lucrul cu clienti OEM;
    - Cunostinte tehnice in domeniul rotilor zimtate, prelucrari mecanice
    - Cunostinte de planificare, customer support, delivery management.

    Responsabilitati

    Identifica si inlatura sau escaleaza riscurile de livrari tarzii aparute;
    - Gestioneaza comunicarea si lista de comenzi pentru fiecare client alocat;
    - Responsabil pentru inregistrarea corecta si timpurie a comenzilor, reclamatiilor, standardelor, etc in sistemele informatice;
    - Completeaza, interpreteaza si raporteaza KPI in concordanta cu standardele departamentului.