Inspector constatator - contract de mandat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Allianz-Tiriac Asigurari active.


Vezi toate job-urile Inspector constatator - contract de mandat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Allianz-Tiriac Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Satu-Mare
  • Timisoara
  • Actualizat la: 29.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Formator de piata, o companie stabila financiar, o dezvoltare echilibrata a afacerilor, o oferta completa de produse de asigurare- sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezintă Allianz-Tiriac Asigurari astăzi.

    Bazele succesului actual al Allianz-Tiriac Asigurări au fost puse în anuldata cu infiintarea societatii Asigurari “Ion Tiriac” (ASIT). Compania a reusit sa se impuna in primul rand prin seriozitate si consecventa in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.

    Inca de la inceput, una din preocuparile constante ale Allianz-Tiriac s-a concentrat in directia dezvoltarii unor produse si servicii la cele mai inalte standarde de calitate. Permanent, am implementat solutii inovatoare, menite sa ne aduca mai aproape de clientii nostri. In plus, unul din factorii importanti ai succesului Allianz-Tiriac in toti acesti 20 de ani este reprezentat de echipa de profesionisti care sta in spatele fiecarei reusite a companiei. Inca de la inceput, de la infiintarea companiei, atragerea celor mai buni specialisti locali din domeniul asigurarilor a contribuit la dezvoltarea echilibrata a companiei, la aducerea pe piata a unor produse si servicii performante.

    Allianz-Tiriac ofera la ora actuala o gama completa de produse si servicii de protectie si planificare financiara, pe toate segmentele de asigurari - auto, bunuri, raspundere, viata, sanatate.

    Cerinte

    - Studii: diploma de licenta pentru studii superioare de profil tehnic;
    - Cunostinte: legislative in domeniul asigurarilor, utilizare PC;
    - Limbi straine si grad de cunoaştere: Limba engleza - nivel mediu;
    - Abilitati individuale: lucru in echipa, seriozitate, corectitudine, cinste, initiative;
    - Alte cerinţe: permis conducere cat. B;
    - Cunostintele Auadatex sunt obligatorii;
    - Candiadatul trebuie sa detina “Certificat de competente specialist constatare daune” eliberat de ISF;
    - Sa fie inscris in Registrul specialistilor constatare daune la Autoritatea de supraveghere financiara – ASF.

    Responsabilitati

    - Intocmesti notificarile de daune auto si non-auto pentru clientii care nu au facut deja notificarile prin Contact Center, respectiv verifica notificarile in cazul in care acestea exista;
    - Efectuezi constatarea avariilor auto (Casco si RCA) si non-auto, conform reglementarilor interne in vigoare;
    - Deschizi dosarul electronic in maxim 48 ore de la efectuarea constatarii si ataseazi documentele colectate cu ocazia constatarii aferente dosarului (scanate/fotografiate);
    - Deschizi dosarul fizic si electronic, in maxim 24 ore de la avizarea consilierului juridic/avocatului din sucursala in care isi desfasoara activitatea si stabilesti rezerva de dauna conform recomandarilor acestuia;
    - Scanezi si atasezi in dosarul electronic toate documentele predate de consilierul juridic/ avocatul sucursalei;
    - Stabilesti rezerva de dauna aferenta fiecarui dosar de dauna si o actualizezi ori de cate ori se justifica;
    - Completezi dosarele de dauna pe care le transmiti spre lichidare in termen de 24 ore de la primirea ultimului document necesar solutionarii, conform metodologiei din normele interne;
    - Completezi informatiile din dosarul electronic, in conformitate cu prevederile din normele interne;
    - Calculezi si propui cuantumul despagubirii la dosarele auto si non-auto cu „plata rapida”;
    - Verifici zilnic sarcinile primite in sistemul informatic si pe e-mail si le solutionezi cu maxima operativitate;
    - Lichidezi, propui la plata /respingi, aprobi dosare de dauna in limita competentelor acordate;
    - Verifici si eliberezi lunar, rezerva de dauna la dosarele pasibile de prescriere, conform normelor interne in vigoare;
    - Indeplinesti sarcini specifice activitatii de relatii cu publicul legate de activitatea de solutionare a daunelor (de ex: informeaza clientul despre actele necesare intocmirii si solutionarii dosarului de dauna, despre stadiul de rezolvare al dosarului etc).

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Allianz-Tiriac Asigurari. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Allianz-Tiriac Asigurari >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Timisoara,