Junior administrator - baze de date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intrum Romania active.


Vezi toate job-urile Junior administrator - baze de date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Intrum Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About our company

    As a market-leading credit management company, Intrum has wide-ranging expertise in debt collection services, and we do business in 24 countries in Europe plus Latin America (Brazil). We have more than 9,000 experienced employees in our group.As a result, we have a unique geographical size and scope. With market leadership however, comes with a great responsibility. We see ourselves as role models within our industry and have both the opportunity and responsibility to set new standards and change the way people perceive credit management. Through ethical and sustainable business practices we want to become the true benchmark of our industry.

    Through Intrum’s wide range of credit management services, including financial and collecting services we help companies prosper by improving cash flow, increasing liquidity and minimizing risk. We make trade simple, safe and fair, by making sure that companies get paid while helping people getting out of debt. This is how we contribute to a sound economy for society, companies and individuals.

    Cerinte

    • Studii superioare de specialitate (informatică, tehnologia informației, matematică);
    • Cunoștințe în gestionarea a diferite tipuri de baze de date (SQL);
    • Cunoştinţe de operare calculator (pachetul Microsoft Office);
    • Dorință de învățare continuă și dezvoltare profesională;
    • Atitudine proactivă, capacitate de inovare, adaptabilitate;
    • Gândire analitică și atenţie distributivă;
    • Spirit de echipă, capacitate de relaţionare şi comunicare.

    Responsabilitati

    • Digitalizarea informațiilor aflate pe suport tipărit, în conformitate cu specificațiile fiecărui proiect;
    • Corectarea informațiilor aflate pe suport tipărit sau în sistemul informatic al companiei;
    • Convertirea informațiilor digitale furnizate de clienți în formatul suportat de sistemul informațional al companiei;
    • Adăugarea și actualizarea informațiilor în/din sistemul informatic al companiei respectând normele și procedurile specifice activității.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (371)