Asistent manager - Sapte Spice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Asistent manager - Sapte Spice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    - Studii tehnice superioare finalizate – preferabil inginerie;
    - 1 an experienta in activitati administrative;
    - Cunostinte Office nivel avansat;
    - Persoana energica, comunicativa, capacitate buna de relationare;
    - Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor.

    Responsabilitati

    Rolul viitorului nostru coleg/a va fi acela de a realiza interfata intre top managementul companiei si ceilalti interlocutori interni (angajatii companiei) si externi (clienti, furnizori):
    - Intocmirea si analizarea rapoartelor solicitate de catre directorul general;
    - Preluarea si transmiterea mesajelor in cadrul companiei;
    - Centralizarea rapoartelor pentru top managementul companiei;
    - Asigurarea suportului pentru celelalte departamente;
    - Activitati de secretariat (corespondenta, curierat, telefon, deconturi, cazare, etc)
    - Gestionarea mapei cu semnaturi – verificare documente, scanare, printare, inregistrare documente, organizare)
    - Activitati de protocol.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (191)