Vorbitori de limba Franceză - Iași

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Train2Perform active.


Vezi toate job-urile Vorbitori de limba Franceză - Iași active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:

     Recrutare si selectie personal
     Training personalizat
     Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
     Evaluarea performantei angajatilor
     Analize de climat organizational.

    Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI),  platforma avansată de evaluare și dezvoltare a resurselor umane, care asigură organizațiilor posibilitatea de a gestiona "ciclul complet de viață" al fiecărui angajat / persoană de la selecție, integrare și dezvoltare, până la optimizarea performanțelor.

    Cerinte

    - Cunoștințe de limbă franceză - nivel avansat;
    - Cunoștințe de bază de utilizare a pachetului Microsoft Office.

    Constituie un avantaj:
    - Experiența de lucru într-un mediu de Servicii Client;
    - Cunoștințe /experiență în utilizarea sistemelor de operare Windows - configurare / troubleshooting;
    - Noțiunile de rețelistică;
    - Cunoașterea altor limbi străine de circulație europeană - nivel mediu / avansat.

    Responsabilitati

    - Înregistrează toate semnalările preluate prin telefon și e-mail în sistemele specifice;
    - Întreprinde acțiuni conforme cu procedurile de lucru în vederea soluționării acestora;
    - Monitorizează buna funcționare a echipamentelor și acționează prompt la apariția alertelor specifice;
    - Realizează zilnic rapoarte de activitate în limitele de timp stabilite.

    Alte informatii

    - Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale/ Acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei;
    - Pachet beneficii atractiv: grilă de salarizare motivantă, bonusuri de performanță, tichete de masa, asigurare medicală privată;
    - Programe de training specifice activității oferite de la începutul contractului de muncă;
    - Mediu de lucru internațional.