Inginer Service Desk cu Limba Franceză - Iași

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:

     Recrutare si selectie personal
     Training personalizat
     Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
     Evaluarea performantei angajatilor
     Analize de climat organizational.

    Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI), o soluție modulară, configurabilă, de evaluare și dezvoltare dedicată companiilor, organizațiilor antreprenoriale, instituțiilor publice.

    Cerinte

    - Cunoștințe limba franceză – nivel avansat;
    - Cunoștințe medii hardware (PC);
    - Cunoștințe peste medie a sistemului de operare Windows - accent pe Windows 7 și Windows XP / Server 2003;
    - Cunoaștere peste medie a pachetului MS Office și abilități de rezolvare a problemelor uzuale;
    - Noțiuni de rețelistică (LAN).

    Aptitudini:
    - Puternice abilități de comunicare și lucru în echipă;
    - Capacitate bună de relaționare prin intermediul telefonului și în scris;
    - Atitudine pozitivă orientată spre client și rezultate;
    - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
    - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide.

    Constituie un avantaj:
    - Cunoașterea altor limbi străine de circulație europeană - nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Oferă asistență tehnică de la distanță în concordanță cu parametrii stabiliți (SLA);
    - Analizează și soluționează incidentele raportate în limitele competențelor;
    - Menține contactul cu clienții și cu celelalte părți implicate în soluționarea incidentelor - Acționează în calitate de suport tehnic pentru inginerii de teren;
    - Monitorizează - raportează incidentele și problemele ridicate. Sugerează soluții pe termen mediu și lung;
    - Identifică cerințele speciale din partea clienților;
    - Prioritizează activitățile în funcție de impactul acestora;
    - Actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute;
    - Oferă soluții prin telefon, e-mail sau conexiuni la distanță cu referire la incidente și solicitări, în conformitate cu parametrii stabiliți.

    Alte informatii

    - Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale /Acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei;
    - Pachet beneficii atractiv: grilă salarizare motivantă, bonusuri de performanță, tichete de masă, asigurare medicală privată;
    - Programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru;
    - Mediu de lucru internațional.