Financial Controller M60 GROUP

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ​​​​​​​Grupul M60 active.


Vezi toate job-urile Financial Controller M60 GROUP active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ​​​​​​​Grupul M60
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2018
    Remote work: On-site


    Grupul M60 este este astăzi unul dintre cele mai inovative grupuri din domeniul ospitalității din România. De la înfințarea sa în anul 2014, echipa grupului a pus bazele M60 - Specialty Coffee Bar, Spatiul M60, Kane Seasonal Bistro, Mercato Comunale Bucarest.
    Combinăm design-ul cu produse locale.

    Cerințe:

    • 5 ani de experiență generală (3 ani experiență specifică domeniului);
    • O atenție deosebită pentru detalii;
    • Cunoștințe solide de software de gestiune financiară;
    • Abilitatea de a lucra pe mai multe platforme;
    • Expertiză cu structuri complexe de afaceri și instrumente financiare (structura S.A., factoring, emisiune obligațiuni);
    • Abilitatea de a coordona oamenii, de a introduce obiective financiare în activitatea lor și de a evalua performanțele acestora;

    Responsabilități
    > crearea și implementarea unui nou sistem de raportare financiară pentru companie / grup și pentru fiecare locație individuală;
    > crearea de roluri și proceduri pentru membrii echipei pentru a sprijini implementarea noului sistem financiar;
    > implementrea unui sistem de management al stocurilor foarte precis pentru toate locațiile;
    > crearea unor rapoarte actualizate pentru a controla activitățile zilnice ale companiei;
    > identificarea opțiunilor de economisire și de reducere a costurilor pentru diferitele costuri pe care le efectuăm în prezent;
    > crearea unui obiectiv bugetar și financiar pentru 2019 pe baza ipotezelor și contextului de afaceri și crearea unui mecanism / KPI pentru a verifica aceste obiective;
    > implementarea unui proces de setare a obiectivelor financiare pentru manageri și pentru personalul general și crearea unui sistem ce asigură o politică salarială mai uniformă;
    > crearea unui șablon pentru bugetare și pentru evaluarea proiectelor noi;
    > afișarea tuturor licențelor recurente, taxe, costuri de finanțare și găsirea modalităților de a crea un calendar pentru a asigura efectuarea tuturor plăților și a documentațiilor la timp;

    Ce oferim:
    • Șansa de a lucra cu unii dintre cei mai buni oameni din industria ospitalității;
    • Lucrul într-o organizație axată pe creștere și inovare atât la nivel local, cât și la nivel internațional, care perminte dezvoltarea unei cariere în domeniu;
    • Posibilitatea de a dezvolta și de a experimenta lucrul cu instrumente financiare extrem de inovatoare;
    • Un pachet financiar competitiv;
    • Bonusuri bazate pe performanță;
    • Beneficii: posibilitatea de a consuma din produsele realizate în oricare dintre locațiile noastre;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (210)