Client Accountant

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    - Minimum 1 an de experienta in domeniu, de preferat intr-o companie multinationala;
    - Studii superioare economice;
    - Cunostinte bune teoretice si practice in domeniul contabilitatii RAS in ceea ce priveste contabilitatea si raportarea operatiunilor din conturile de clienti;
    - Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul, cunostinte aprofundate de Excel;
    - Cunoasterea sistemului financiar Oracle constituie un avantaj;
    - Cunoasterea limbii engleze;
    - Orientare catre client si atingerea rezultatelor;
    - Planificare si organizare;
    - Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii.

    Responsabilitati

    - Inregistreaza si raporteaza incasarile prin casa si prin banca, alte mijloace de plata, din conturile de clienti si reconcilierea acestora cu cele din sistemul de factuarea si management al clientilor;
    - Intocmeste periodic rapoarte referitoare la soldurile conturilor de clienti;
    - Realizeaza reconcilierea periodica a incasarilor existente in conturile de clienti din sistemul contabil cu a celor din sistemul de facturare si management al clientilor;
    - Emite facturi manuale pentru vanzare mijloace fixe, obiecte de inventar si pentru diverse servicii prestate altele decat cele emise automat prin sistemele de facturare;
    - Gestioneaza incasarile nealocate in sistemele de management a clientilor sau in Oracle si raporteaza lunar situatia acestora;
    - Inregistreaza incasarile si realizeza raportarea soldurilor conturilor de debitori;
    - Pregateste rapoartele de inchidere de luna in sistemele RAS cu privire la conturile de clienti, transmitandu-le corect, complet si la timp;
    - Realizeaza periodic rapoarte referitoare la soldurile conturilor de clienti;
    - Ofera sprijin in realizarea controalelor efectuate de catre autoritatile fiscale si de catre auditorii interni si externi cu informaţiile şi rapoartele necesare cu privire la operatiunile din conturile de clienti.