MERCHANDISER VIZUAL - New opening Galati

Employer: MANGO
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Sales
  • Job type: part-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Galati
  • Updated at: 24.09.2018
    Short company description

    Suntem o firma multinationala spaniola specializata in moda feminina, cu magazine in peste 109 de tari in toata lumea. Credem intr-o echipa dinamica, motivata si angrenata intr-o continua perfectionare a cunostintelor.

    Daca-ti place raspunderea si daca vrei sa avansezi atat din punct de vedere profesional cat si personal, atunci esti unul/una dintre noi. Alatura-te echipei MANGO si ajuta-ne sa ne atingem obiectivul comun: acela de a fi prezenti in fiecare oras din lume.

    Vino sa faci parte din echipa noastra!

    Requirements

    Te motivează rezultatele și ești orientat(ă) către vânzări; ai o experiență bogată în merchandising în domeniul modei. Te pasionează moda, ai abilități de comunicare foarte bune și capacitatea de a lucra bine atât în cadrul unei echipe, cât și singur(ă). Ai capacitatea de a prioritiza și te poți adapta ușor. Ești atent(ă) la detalii și lucrezi bine sub presiune, cu termene stricte și uneori imediate.
    Dacă ți-ar plăcea să ai parte de o nouă experiență în străinătate, dacă îți place să împarți responsabilitatea cu alte persoane, să te dezvolți atât profesional, cât și personal, și dorești să crești într-o companie de
    retail dinamică, în plină expansiune în domeniul modei, aceasta este șansa ta! Aplică acum și începe o carieră lungă și reușită în MANGO.
    Alătură-te echipei noastre!
    Ajută-ne să ne atingem obiectivul: să fim prezenți în fiecare oraș din lume.

    Responsibilities

    • Să fie responsabil(ă) pentru imaginea magazinului în orice moment, asigurându-se că aceasta este atractivă și comercială.
    • Să aplice standardele și orientările de merchandising vizual.
    • Să facă schimbări în magazin în mod rapid și ordonat.
    • Să optimizeze spațiul comercial prin intermediul utilizării corecte a instrumentelor pentru analiza și calcularea profitabilității.
    • Să știe care sunt cifrele vânzărilor și indicatorii de performanță pentru a lua măsuri bazate pe produse în conformitate cu aceștia.
    • Să se adapteze și să reacționeze la rezultatele de vânzări prin găsirea de soluții, astfel încât magazinul să devină mai comercial.
    • Să cunoască profilul clienților, potențialul produselor și strategiile comerciale ale concurenței.
    • Să asigure completarea și plasarea comenzilor suplimentare, astfel încât magazinul să aibă produsele potrivite.
    • Să comunice cu echipa în legătură cu produsele noi, cu schimbările de merchandising și să facă sugestii în legătură cu articolele care nu se mai află în stoc.
    • Să raporteze în permanență echipei de conducere și să o sprijine în îndatoririle manageriale specifice magazinului.