Modern Trade Coordinator

This job is no longer active!

View all jobs Coca-Cola HBC Romania active


View all jobs Modern Trade Coordinator active on Hipo.ro

View all jobs Marketing active on Hipo.ro


Employer: Coca-Cola HBC Romania
Domain:
  • Marketing
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 25.09.2018
    Remote work: On-site

    In rolul de Modern Trade Marketing Coordinator vei dezvolta si implementa toate strategiile de marketing in Modern Trade, conform planului si calendarului de brand.

    Responsabilitati:

    • Dezvolta planul anual de business, bazat pe strategia comerciala;
    • Implementeaza transpunerea canalului de Business Plan anual in calendarul activitatilor operationale si le urmeaza, impreuna cu echipa de marketing operational;
    • Informeaza managementul si colegii de departament in legatura cu orice problema de livrare;
    • Se asigura ca toate planurile de canal sunt implementate cu success;
    • Monitorizeaza, urmareste, propune masuri de corectie si evalueaza activitatile;
    • Dezvolta si implementeaza toate tehnicile de comunicare in cadrul magazinelor, conform canalelor specifice si calendarului de brand;
    • Aduna si comunica prin diferite mijloace toate informatiile legate de activitatile intreprinse de catre concurenta, pe canalele Fragmented Trade FC/Cash&Carry;
    • Gestioneaza activitatile zilnice de marketing legate de canalele din cadrul companiei pentru a asigura cele mai eficiente cheltuieli de marketing;
    • Control al bugetelor de marketing pe canalele de vanzare vs cheltuielile anuale planificate aprobate;
    • Are in permanenta o gandire inovatoare, cautand noi mecanisme, noi pachete/oferte, noi instrumente de activare si materiale de executie.

    Cerinte:

    • Experienta anterioara de aproximativ 2 ani in Trade Marketing, la nivel de specialist;
    • Studii universitare, cunostinte avansate de limba engleza;
    • Utilizator avansat de MS Word/ Excel/ Power Point;
    • Cunoasterea instrumentelor si principiilor de marketing care sa includa produsul, promovarea, pozitionarea si pretul;
    • Abilitati de prezentare;
    • Cunostinte in domeniul financiar;
    • Gandire analitica;
    • Management de proiect

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)