Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Responsabil Relatii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.10.2018 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
• Experienta de lucru pe un rol similar reprezinta un avantaj;
• Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational reprezinta un avantaj;
• Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre solutii pentru a oferi servicii de calitate;
• Abilitati de planificare si organizare, adaptabilitate, exprimare logica;
• Abilitati de lucru in echipa, flexibilitate, dictie, empatie;
• Disponibilitate de deplasare la sediile companiei din tara (Craiova si Iasi – 1 sau 2 saptamani/an);
• Cunoasterea pachetului MS Office.
Pentru clientul nostru, o companie recunoscuta pe plan local si international ce comercializeaza produse cosmetice, suntem in cautarea unui Responsabil Relatii Clienti – Limba Romana.
Responsabilitati:
• Preluarea apelurilor telefonice de la clienti, investigarea si rezolvarea solicitarilor acestora;
• Mentinerea legaturii cu clientii - telefonic, chat sau email;
• Solutionarea in scris a solicitarilor primite din partea clientilor pe adresa de e-mail sau prin alte surse;
• Preluarea apelurilor redirectionate de la receptie sau de la alte departamente;
• Solutionarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitarilor preluate telefonic/in scris catre colegii din alte departamente;
• Desfasurarea campaniilor de outbound, anchete de satisfactie in randul clientilor;
• Insusirea cunostintelor necesare tratarii solicitarilor clientilor/furnizorilor, cunostinte care ii sunt transmise in cadrul sedintelor de informare, prin e-mail sau prin materiale tiparite;
• Prelucrarea documentelor de inregistrare a clientilor in sistem;
• Realizarea activitatilor de Back-office: contracte, sesizari de la clienti si activitati de Front-office atunci cand se merge in delegatie;
• Asigurarea corectitudinii datelor, a documentelor intocmite si a informatiilor oferite, indiferent de mijlocul de comunicare.
Beneficii:
• Pachet salarial atractiv;
• Tichete de masa;
• Abonament clinica privata;
• Mediu de lucru tanar si dinamic;
• Perspective de dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO BANEASA BUCURESTI, | |
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO Militari BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (69) |
Raporteaza eroarea la