Responsabil Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO HR active.


Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    • Experienta de lucru pe un rol similar reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational reprezinta un avantaj;
    • Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre solutii pentru a oferi servicii de calitate;
    • Abilitati de planificare si organizare, adaptabilitate, exprimare logica;
    • Abilitati de lucru in echipa, flexibilitate, dictie, empatie;
    • Disponibilitate de deplasare la sediile companiei din tara (Craiova si Iasi – 1 sau 2 saptamani/an);
    • Cunoasterea pachetului MS Office.

    Responsabilitati

    Pentru clientul nostru, o companie recunoscuta pe plan local si international ce comercializeaza produse cosmetice, suntem in cautarea unui Responsabil Relatii Clienti – Limba Romana.

    Responsabilitati:

    • Preluarea apelurilor telefonice de la clienti, investigarea si rezolvarea solicitarilor acestora;
    • Mentinerea legaturii cu clientii - telefonic, chat sau email;
    • Solutionarea in scris a solicitarilor primite din partea clientilor pe adresa de e-mail sau prin alte surse;
    • Preluarea apelurilor redirectionate de la receptie sau de la alte departamente;
    • Solutionarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitarilor preluate telefonic/in scris catre colegii din alte departamente;
    • Desfasurarea campaniilor de outbound, anchete de satisfactie in randul clientilor;
    • Insusirea cunostintelor necesare tratarii solicitarilor clientilor/furnizorilor, cunostinte care ii sunt transmise in cadrul sedintelor de informare, prin e-mail sau prin materiale tiparite;
    • Prelucrarea documentelor de inregistrare a clientilor in sistem;
    • Realizarea activitatilor de Back-office: contracte, sesizari de la clienti si activitati de Front-office atunci cand se merge in delegatie;
    • Asigurarea corectitudinii datelor, a documentelor intocmite si a informatiilor oferite, indiferent de mijlocul de comunicare.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv;
    • Tichete de masa;
    • Abonament clinica privata;
    • Mediu de lucru tanar si dinamic;
    • Perspective de dezvoltare profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (60)