Reporting Consultant - Advisory Sevices

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe Romania active.


Vezi toate job-urile Reporting Consultant - Advisory Sevices active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi

    Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
    Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
    Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.

    Istoric Crowe Romania

    FiNEXPERT – una dintre cele mai mari companii românești de servicii profesionale care furnizează servicii integrate de contabilitate, salarizare, audit & consultanță și taxe & corporate – și BOSCOLO – o companie internațională de consultanță, contabilitate, salarizare și audit, stabilită în România în 1994, cu birouri în București, Timișoara și Cluj, membră a rețelei Crowe Global încă din anul 2016 – fuzionează sub un singur nume: Crowe România. Fuziunea plasează Crowe Romania pe poziția cu numărul 6 la nivel național în topul firmelor de consultanță, contabilitate și audit, conform cifrei de afaceri (aproximativ 9 milioane €).

    BUCURESTI/ CLUJ/ TIMISOARA

    Cifrele reprezintă pentru noi mai mult decât simple instrumente de lucru. Oferim o gamă complexă de servicii și ne bazăm pe know-how-ul nostru internațional, flexibilitate și savoir-faire-ul local.

    Cerinte

    Ce trebuie sa stii/ai?

    2 - 5 ani experienta in zona de reporting/controlling;
    Experienta anterioara in zona de consultanta;
    Studii superioare economice finalizate;
    Limba engleza - nivel avansat;
    Cunostinte de raportare IFRS si/sau US-GAAP;
    Pachetul Office - nivel avansat;
    Deschidere catre nou;
    Perseverenta;
    Abilitati excelente de comunicare - jobul implica activitati realizate pe un portofoliu de clienti;
    Capacitate de adaptare rapida la schimbari;

    Responsabilitati

    Ce responsabilitati vei avea?

    Intocmire si analiza CPP, Bilant si Flux de numerar, analize profitablitate si alte tipuri de rapoarte conform cerintelor specifice ale clientilor;
    Constructie bugete in baza premiselor primite de la clienti si analiza variatii buget vs actual;
    Participare la intalniri cu clientii pentru prezentare rapoarte;
    Ajustare pachete de raportare conform cerinte clienti (IFRS sau USGAAP, in functie de caz), inclusiv consolidari pentru societati dintr-un singur grup;
    Lucru in sistemele clientilor pentru extragere date sau raportare direct in soft-ul clientilor;
    Cautarea de noi posibilitati pentru automatizarea task-urilor, acolo unde este posibil;

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?

    1. Te ajutam sa inveti: investim in dezvoltarea ta profesionala si asiguram plata taxelor aferente asociatiilor profesionale;
    2. Tichetele de masa intra lunar pe cardul tau digital;
    3. Oferim bonusuri de performanta, dar te si ajutam sa te bucuri de evenimentele speciale din viata ta;
    4. Avem grija de starea ta de bine: iti oferim servicii medicale la o clinica particulara, aducem saptamanal fructe la birou, iar martea este ziua de masaj;
    5. Avem sediul la 2 minute distanta de statia de metrou Aviatorilor, dar chiar si asa iti decontam transportul;
    6. Avem grija de timpul tau, iti poti alege programul;
    7. Oferim zile in care poti lucra in orice locatie vrei tu!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (155)