Contabil/ Functionar administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Expert Recruiting SRL active.


Vezi toate job-urile Contabil/ Functionar administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Expert Recruiting SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Cerinte: - Experenta in utilizarea calculatorului;
    - Cunostinte cel putin medii de Microsoft Office;
    - Conostinte de lucrul cu programele de mail si webmail:
    - Abilitati de comunicare, relationare, in scris si verbal;
    - Atentie la detalii si abilitati organizatorice;
    - Abilitati de analiza si sinteza;
    - Seriozitate si implicare.

    Cum ar trebui să fie această persoană pentru a creste in cariera profesionala din cadrul firmei?
    1. Să fie punctuală si serioasa, sa isi respecte cuvantul dat.
    2. Să fie dispusa să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, recompensa salariala nu poate creste.
    3. Să fie foarte organizată.
    4. Să fie pozitivă.
    5. Să fie foarte atenta la detalii.
    6. Să fie foarte harnică.
    7. Să fie foarte descurcăreță și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția.
    8. Să știe să vorbească frumos la telefon dar si convingatoare in acelasi timp.
    9. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă.
    10. Poate să fie studenta in anii terminali, proaspăt absolventă, masterandă.

    Ce va trebui să facă această persoană?
    -să respecte proceduri clare
    -să efectueze sarcini repetitive
    -să fie atentă la detalii
    -să raspundă la e-mail-uri si telefoane
    -să primească clientii si sa discute cu ei

    Responsabilitati

    Responsabilitati:- Desfasoara activitati de contabilitate primara si inregistrari contabile operationale
    - Asigura achizitiile administrative ale firmei si plata lor dupa caz, transmiterile prin posta sau curier
    - Initierea apelurilor catre clienti pentru urmarirea debitelor si/sau preluarea apelurilor clientilor atunci cand este cazul si furnizarea de informari despre statusul clientilor
    - Intocmirea si/sau preluarea corespodentei si distribuirea ei si/sau arhivarea ei conform procedurilor
    - Intocmirea diverselor rapoarte sau documente necesare activitatii financiar-contabile si administrative si nu numai
    - Operarea de date si intocmire documente contabile primare, arhivare documente conform procedurilor si colaborarea cu dep. de raportari

    Alte informatii

    Oferta:
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Promovarea intr-o functie superioara;
    - Mediu de lucru dinamic si motivant, intr-o echipa tanara, vesela, performanta.
    - Salariu fix, bonuri de masa, prime de sarbatorile legale, bonusuri pentru realizari, renegocieri la perioade regulate mai mici de 1 an

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (23)