Customer Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Customer Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.11.2018 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
- Cunostinte si experienta in operare PC( avantaj in cunoasterea programului de facturare SAP)
- Cunostinte pachet Office – Excell;
- Abilitati excelente de comunicare scrisa;
- Viteza mare de lucru pe calculator ;
- Rezistenta in conditii de stres, rabdare;
- Persoana ordonata si responsabila;
- Abilitatea de a se descurca in situatii limita;
- Orientare catre client si catre rezolvarea solicitarilor aparute;
- Intelegerea nevoilor clientului;
- Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi (luni - vineri).
- Opereaza comenzile pentru clienti;
- Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi;
- Intocmeste avizele de insotire a marfii;
- Trimite facturi catre client;
- Opereaza retururi in sistemul de operare;
- Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate;
- Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate;
- Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise;
- Respecta procedurile de lucru.
Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Transport asigurat pana la locul de munca;
- Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata (15 ron tichetul);
- Bonusuri de performanta lunare;
- Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Advisor Trainee with Spanish Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Logistic Support Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (90) |
Raporteaza eroarea la