Customer Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Customer Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Cunostinte si experienta in operare PC( avantaj in cunoasterea programului de facturare SAP)
    - Cunostinte pachet Office – Excell;
    - Abilitati excelente de comunicare scrisa;
    - Viteza mare de lucru pe calculator ;
    - Rezistenta in conditii de stres, rabdare;
    - Persoana ordonata si responsabila;
    - Abilitatea de a se descurca in situatii limita;
    - Orientare catre client si catre rezolvarea solicitarilor aparute;
    - Intelegerea nevoilor clientului;
    - Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi (luni - vineri).

    Responsabilitati

    - Opereaza comenzile pentru clienti;
    - Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi;
    - Intocmeste avizele de insotire a marfii;
    - Trimite facturi catre client;
    - Opereaza retururi in sistemul de operare;
    - Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate;
    - Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate;
    - Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise;
    - Respecta procedurile de lucru.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Salariu atractiv;
    - Transport asigurat pana la locul de munca;
    - Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata (15 ron tichetul);
    - Bonusuri de performanta lunare;
    - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    3000 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (90)