Customer Support

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Cunostinte si experienta in operare PC( avantaj in cunoasterea programului de facturare SAP)
    - Cunostinte pachet Office – Excell;
    - Abilitati excelente de comunicare scrisa;
    - Viteza mare de lucru pe calculator ;
    - Rezistenta in conditii de stres, rabdare;
    - Persoana ordonata si responsabila;
    - Abilitatea de a se descurca in situatii limita;
    - Orientare catre client si catre rezolvarea solicitarilor aparute;
    - Intelegerea nevoilor clientului;
    - Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi (luni - vineri).

    Responsabilitati

    - Opereaza comenzile pentru clienti;
    - Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi;
    - Intocmeste avizele de insotire a marfii;
    - Trimite facturi catre client;
    - Opereaza retururi in sistemul de operare;
    - Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate;
    - Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate;
    - Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise;
    - Respecta procedurile de lucru.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Salariu atractiv;
    - Transport asigurat pana la locul de munca;
    - Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata (15 ron tichetul);
    - Bonusuri de performanta lunare;
    - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala.