CASIER - New opening Galati

Employer: MANGO
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Tourism
  • Sales
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • Galati
  • Updated at: 23.09.2018
    Short company description

    Suntem o firma multinationala spaniola specializata in moda feminina, cu magazine in peste 109 de tari in toata lumea. Credem intr-o echipa dinamica, motivata si angrenata intr-o continua perfectionare a cunostintelor.

    Daca-ti place raspunderea si daca vrei sa avansezi atat din punct de vedere profesional cat si personal, atunci esti unul/una dintre noi. Alatura-te echipei MANGO si ajuta-ne sa ne atingem obiectivul comun: acela de a fi prezenti in fiecare oras din lume.

    Vino sa faci parte din echipa noastra!

    Requirements

    Căutăm o persoană responsabilă, eficientă, muncitoare și prietenoasă, care poate furniza servicii excelente pentru clienți și care are o imagine pozitivă pentru toți clienții din magazin. Căutăm o persoană obișnuită să lucreze rapid, exact și cu profesionalism în orice moment. Ai abilități de comunicare foarte bune, capacitatea de a-ți adapta energia și viteza la necesitățile clienților și de a gestiona corect situațiile stresante.
    Dacă îți place să împarți responsabilitatea cu alte persoane, să te dezvolți atât profesional, cât și personal, și dorești să crești într-o companie de retail dinamică, în plină expansiune în domeniul modei, aceasta este șansa ta! Aplică acum și începe o carieră lungă și reușită în MANGO.
    Alătură-te echipei noastre!
    Ajută-ne să ne atingem obiectivul: să fim prezenți în fiecare oraș din lume.


    Responsibilities

    • Să ofere servicii excelente pentru clienți și opțiuni suplimentare de achiziție.
    • Să închidă ziua și să primească plățile într-un mod rapid și eficient.
    • Să aplice standardele companiei în privința serviciilor pentru clienți și a imaginii pentru a câștiga loialitatea clienților.
    • Să se familiarizeze cu politica Mango în legătură cu schimburile, returnările, căutările în alte magazine etc. și să ofere în orice moment serviciile suplimentare corespunzătoare.
    • Să înmâneze clientului produsele cumpărate bine prezentate și cu bonul de casă.
    • Să rezolve toate reclamațiile într-un mod eficient, făcând toate eforturile pentru a oferi clientului o soluție.
    • Să trateze clienții politicos și să îi facă să se simtă bine veniți pentru a le câștiga loialitatea.
    • Să aplice și să gestioneze procedurile de casă în mod eficient.
    • Să asigure curățenia, organizarea și completarea cu numerar a casei.
    • Să sprijine managerii în sarcinile administrative delegate.