Junior Credit Controller Key Accounts - maternity cover

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Junior Credit Controller Key Accounts - maternity cover active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    PepsiCo products are enjoyed by consumers more than one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated more than $64 billion in net revenue in 2018, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo's product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.

    Guiding PepsiCo is our vision to Be the Global Leader in Convenient Foods and Beverages by Winning with Purpose. “Winning with Purpose” reflects our ambition to win sustainably in the marketplace and embed purpose into all aspects of the business.

    Cerinte


    • Studii superioare economice;
    • Experienţă în domeniul financiar - contabil minim 3 ani (experienta cu clientii OT / KA reprezinta un avantaj);
    • Cunoştinţe SAP şi MS Office (Excel – formule, pivot, Word);
    • Cunostinte platforme Expert Supplier, Doc Process, Extranet constituie un plus;
    • Limba engleza – nivel conversational;
    • Competenţă analitică, atenție la detalii şi orientare către rezultat;
    • Atitudine pro-activă şi dorința de a acumula cat mai multe cunoştinţe.

    Responsabilitati


    • Monitorizarea zilnica a incasarilor de la clientii OT / KA din portofoliul alocat;
    • Pregatirea desfasuratoarelor de plata / compensare pentru postarea in sistem;
    • Transmiterea de informari cu soldurile ajunse la scadenta si solicitarea efectuarii platilor conform termenelor de plata agreate;
    • Transmiterea confirmarilor de sold si reconcilierea lunara a soldurilor clientilor din portofoliu;
    • Analiza soldurilor si rezolvarea notificarilor primite pentru facturile în litigiu pentru diferențe de preț și cantitate: obtinerea aprobarilor pentru emiterea corectiilor de pret, validarea facturilor in SAP, iar ulterior verificarea inregistrarii documentelor in sistemul clientului; verificarea corectitudinii facturilor in raport cu avizul de livrare si nota de receptie marfa a clientului iar daca este cazul solicitarea documentelor de corectii catre departamentul Facturare; incasarea creantelor la scadenta ;
    • Emiterea de rapoarte (solduri, estimari incasari, note de credit etc) si comunicarea acestora catre manager și echipa de vânzări conform procedurilor interne; alte rapoarte la cerere.