Sales Admin Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Sales Admin Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    PepsiCo products are enjoyed by consumers more than one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated more than $64 billion in net revenue in 2018, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo's product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.

    Guiding PepsiCo is our vision to Be the Global Leader in Convenient Foods and Beverages by Winning with Purpose. “Winning with Purpose” reflects our ambition to win sustainably in the marketplace and embed purpose into all aspects of the business.

    Cerinte

    • Studii superiore;
    • Cunostinte limba Engleza: nivel mediu;
    • Cunostinte operare PC: MS Office, WizCount, Priority - continue avantaj;
    • Gandire analitica;
    • Orientare spre rezultat.

    Responsabilitati

    • Ofera suport intregii echipe de vanzari (emite rapoarte din Margin Minder si Wiz, etc.);
    • Asigura suport in procesul de creare clienti noi si reactivare clienti existenti in baza de date;
    • Centralizeaza si verifica rapoartele cerute de DTS Sales Manager Beverages ;
    • Redacteaza contractele distribuitorilor si actele aditionale aferente contractelor pentru zona alocata si verifica documentele care urmeaza sa fie trimise odata cu contractele pentru semnare
    • Tine evidenta bazei de date aferente contractelor si urmareste actualizarea permanenta a acesteia;
    • Ofera suport in pregatirea prezentarilor pentru seful direct;
    • Mentine corespondenta pentru seful direct (fax, e-mail, telefon);
    • Tine agenda managerului direct;
    • Urmareste , centralizeaza si verifica deconturile de cheltuieli ale managerului regional si managerilor zona din regiunea alocata;
    • Centralizeaza, urmareste si transmite departamentului contabilitate facturile de cheltuieli;
    • Organizeaza sedintele de vanzari si se asigura ca participantii cunosc programul si locul de desfasurare al acestora;
    • Tine legatura cu Departamentul Resurse Umane pentru diverse probleme administrative (intocmire si centralizare pontaje, dosare angajari, formularele pentru modificari organizationale, adeverinte, etc) si pentru organizare evenimente;
    • Transmite in filiale informatiile primite de la HR si centralizeaza si transmite catre HR toate informatiile solicitate (actualizare organigrame, concedii, etc)
    • Organizeaza diferite activitati de protocol;
    • Urmareste, analizeaza si transmite comenzile de consumabile.