Specialist Suport Parteneri cu Franceza si Engleza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Specialist Suport Parteneri cu Franceza si Engleza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.09.2018 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Specialistul suport parteneri gestionează relaţiile administrative cu partenerii de service şi procesele administrative ale companiei, susţine operatiunile, oferă asistenţă pentru proiectele în derulare în sfera sa de responsabilitate, menţine evidenţele şi alte date sau documente aferente.
Cerinte:
• Intre 3 ani şi 5 ani experienţă într-o poziţie similară
• Studii economice/comerciale/tehnice
• Nivel avansat de engleza si franceza
• Abilităţi de comunicare foarte bune
• Orientare către client
• Abilităţi de organizare si de lucru în conditii de stres
Responsabilitati:
• Gestionează in intregime procesul in diferite regiuni si tari si reprezintă principalul contact pentru partenerii de service ai companiei
• Asistă partenerii de Service in cadrul operaţiunilor financiare şi logistice si este responsabil cu adresarea tuturor problemelor referitoare la funcţionalitatea procesului
• Este responsabil pentru excelenta operaţională si satisfacerea nevoilor clientului
• Caută informaţii relevante, analizeaza, colecteaza date pentru rapoarte si administreaza procesele de lucru, urmand indicaţiile managerului, precum ai alte proceduri administrative stabilite
• Asigura asistenta si training pentru partenerii de service in utilizarea instrumentelor electronice puse la dispoziţie de companie pentru ca partenerii sa-si poata desfasura activitatea în conditii optime
• Este primul punct de contact pentru rezolvarea situaţiilor apărute în ultilizarea aplicaţiilor companiei de catre parteneri
• Răspunde in timp, corect ai complet la solicitarile legate de procesul de logistica
• Urmareste pana la rezolvarea finala toate cererile primite pe e-mail, telefon sau mijloace electronice si oferă clientului in permanenta informatii legate de stadiul în care se afla cererile sale.
Beneficii
• Pachet salarial motivant
• Training in-house
• Alte beneficii: tichete de masa, decontare transport, asigurare medicala privata
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Franceza si Engleza- doar din Bucuresti Aplica fara CV | |
Customer suport - italiana si franceza Aplica fara CV | |
Pilot Transport (Limba franceza) - București Hybrid | |
Vezi job-uri similare (169) |
Raporteaza eroarea la