Category Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Category Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte avansate privind piata de retail, obiceiurile de consum si nevoile clientilor;
    - Gandire analitica: capacitatea de a analiza si interpreta date numerice;
    - Gandire strategica: capacitatea de a dezvolta strategii, tactici si a lua decizii pe baza datelor;
    - Buna cunoastere si intelegere a proceselor si indicatorilor specifici achizitiilor;
    - Buna cunoastere si intelegere a principiilor comerciale/de vanzari si marketing;
    - Experienta in selectia si intretinerea relatiei cu furnizii;
    - Bune abilitati de negociere planificare si organizare;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Stabilirea relatiilor optime cu furnizorii si rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
    - Asigura calitatea si raspunde pentru rezultatele negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
    - Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori si negociaza contractele de furnizare;
     Clasifica si asigura gestionarea sortimentatiei de produs in concordanta cu obiectivele strategice ale companiei;
     Responsabil cu evaluarea performantei stocurilor si asigura o rotatie optima a acestora prin diverse actiuni tactice;
    - Stabileste valoarea comenzilor si asigura atingerea obiectivelor financiare ale companiei (vanzari, marja bruta, marja directa);
    - Supervizeaza realizarea platilor catre furnizori conform conditiilor contractuale agreate, in vederea asigurarii continuitatii in aprovizionare;
    - Organizeaza activitatea pe criterii de “cost efficiency” in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre reteaua de magazine;
    - Stabileste strategii specifice fiecarui magazin in raport cu clasificarea acestuia pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (58)