Category Manager

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte avansate privind piata de retail, obiceiurile de consum si nevoile clientilor;
    - Gandire analitica: capacitatea de a analiza si interpreta date numerice;
    - Gandire strategica: capacitatea de a dezvolta strategii, tactici si a lua decizii pe baza datelor;
    - Buna cunoastere si intelegere a proceselor si indicatorilor specifici achizitiilor;
    - Buna cunoastere si intelegere a principiilor comerciale/de vanzari si marketing;
    - Experienta in selectia si intretinerea relatiei cu furnizii;
    - Bune abilitati de negociere planificare si organizare;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Stabilirea relatiilor optime cu furnizorii si rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
    - Asigura calitatea si raspunde pentru rezultatele negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
    - Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori si negociaza contractele de furnizare;
     Clasifica si asigura gestionarea sortimentatiei de produs in concordanta cu obiectivele strategice ale companiei;
     Responsabil cu evaluarea performantei stocurilor si asigura o rotatie optima a acestora prin diverse actiuni tactice;
    - Stabileste valoarea comenzilor si asigura atingerea obiectivelor financiare ale companiei (vanzari, marja bruta, marja directa);
    - Supervizeaza realizarea platilor catre furnizori conform conditiilor contractuale agreate, in vederea asigurarii continuitatii in aprovizionare;
    - Organizeaza activitatea pe criterii de “cost efficiency” in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre reteaua de magazine;
    - Stabileste strategii specifice fiecarui magazin in raport cu clasificarea acestuia pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute.