Responsabil implementare contracte

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Responsabil implementare contracte active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Experienta anterioara in domeniul relatiei cu clientii sau de call-center constuituie avantaj,
    - Cunostibte de limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte de operare PC: pachetul MS Office;
    - Orientare catre client si rezultat;
    - Abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Gestionarea relatiei cu utilizatorii / clientii autovehiculelor Arval, in principal telefonic dar si prin intermediul mijloacelor de comunicare scrisa, in scopul solutionarii in mod profesionist si eficient a solicitarilor pe care acestia le au referitor la masinile pe care le utilizeaza (predominant in ceea ce priveste efectuarea operatiunilor de mentenanta, intretinere si reparatie);
    - Urmarirea tuturor cazurilor gestionate, astfel incat sa minimalizeze costurile si perioadele de imobilizare a masinilor;
    - Urmarirea solicitarilor utilizatorilor / clientilor in asa fel incat sa asigure un echilibru intre minimizarea costurilor si satisfactia clientului in ceea ce priveste utilizarea vehiculului si a certitudinii ca beneficiaza de toate serviciile contractuale;
    - Aplicarea procedurilor in vigoare aferente activitatii pe care o desfasoara, in special in ceea ce priveste modul de comunicare cu utilizatorii / clientii, modul de rezolvare a solicitarilor lor si termenele de raspuns.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (42)