Reprezentant Tehnic

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Experienta anterioara in domeniul relatiei cu clientii sau de call-center constuituie avantaj,
    - Cunostibte de limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte de operare PC: pachetul MS Office;
    - Orientare catre client si rezultat;
    - Abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Gestionarea relatiei cu utilizatorii / clientii autovehiculelor Arval, in principal telefonic dar si prin intermediul mijloacelor de comunicare scrisa, in scopul solutionarii in mod profesionist si eficient a solicitarilor pe care acestia le au referitor la masinile pe care le utilizeaza (predominant in ceea ce priveste efectuarea operatiunilor de mentenanta, intretinere si reparatie);
    - Urmarirea tuturor cazurilor gestionate, astfel incat sa minimalizeze costurile si perioadele de imobilizare a masinilor;
    - Urmarirea solicitarilor utilizatorilor / clientilor in asa fel incat sa asigure un echilibru intre minimizarea costurilor si satisfactia clientului in ceea ce priveste utilizarea vehiculului si a certitudinii ca beneficiaza de toate serviciile contractuale;
    - Aplicarea procedurilor in vigoare aferente activitatii pe care o desfasoara, in special in ceea ce priveste modul de comunicare cu utilizatorii / clientii, modul de rezolvare a solicitarilor lor si termenele de raspuns.