Junior Billing Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Filip & Company active.


Vezi toate job-urile Junior Billing Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Filip & Company
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Filip & Company is a pool of individual values and talents. We pride ourselves on our diversity, creativity, and the varied experiences that influence our collective ability to serve our client. In fact, you will find out that the people at Filip & Company are varied in taste, interests, age and, most importantly, ideas. We work as a team and we know that every team needs players skilled at different positions. We are not a checklist, cookie-cutter kind of place, but we are united by our dedication to our clients and our professional development. We have always valued personal freedom and individuality, which are at the core of the firm's management philosophy.

    We are an eclectic, energetic, young, enthusiastic group of lawyers and professionals with the common goal of providing your client with excellent legal services. We are forward-looking, creative people who enjoy challenge and we always find different ways to look at problems to provide the best solutions for our clients.

    Cerinte

    - Studii superioare in orice domeniu relevant si compatibil cu responsabilitatile pozitiei
    - Cunostinte operare PC (Ms Office)
    - Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
    - Competente in culegerea, clasificarea, prelucrarea si interpretarea datelor si informatiilor, inclusiv in format electronic
    - Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare
    - Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor
    - Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie
    - Orientare catre clienti si calitatea in servicii
    - Spirit de echipa si capacitate de interrelationare
    - Experienta profesionala in domeniul financiar sau in activitatea de facturare constituie un avantaj

    Responsabilitati

    - Pregatire si emitere descrieri de servicii si facturi, precum si urmarirea receptionarii si acceptarii acestora de catre clienti si onorarea la plata, cu respectarea aplicarea termenilor si conditiilor din conventiile de facturare cu clientii si a procedurilor interne de privind facturarea, prin utilizarea sistemelor si platformelor informatice dezvoltate si aplicate in legatura cu evidenta serviciilor si facturarea acestora
    - Pregatire situatii si raportari, lunar sau la solicitare, in ceea ce priveste serviciile realizate si facturile emise, respectiv incasate, corespunzator serviciilor realizate in beneficiul clientilor, precum si a serviciilor realizae in proiectele cu componenta pro-bono;
    - Colaborare cu echipele si coordonatorii de proiect in ceea ce priveste aspectele relevante pentru inregistrarea serviciilor si in activitatea de facturare si incasare
    - Corespondente cu clientii in toate aspectele relevante de facturare
    - Inregistrare costuri, credite si avansuri pentru proiecte
    - Deschidere forme de intrare pentru fiecare client / proiect si actualizari privind datele in legatura cu clientii dupa cum este necesar in procedura KYC si pentru facturare
    - Incarcarea facturilor in sistemele on-line de facturare ale clientilor, dupa cum este cazul;
    - Mentinerea si actualizarea bazelor de clienti
    - Urmarirea si propunerea modului de rezolvare a diferitelor aspecte de facturare aparute in activitatea de zi cu zi
    - Protejarea valorii relatiei cu clientii prin respectarea principiului transparentei si disponibilitatii in comunicare, precum si prin mentinerea confidentialitatii
    - Alte operatiuni specifice compartimentului de facturare din cadrul firmei sau necesare in activitatea financiar-contabila a firmei

    Alte informatii

    Beneficii:
    - tichete de masa
    - decontare transport în comun
    - Bookster Read'n'Roll
    - abonament de sanatate
    - incentive pentru activitati sportive
    - team building
    - nice place to work

    Candidatii trebuie sa nu aiba o diploma de licenta in drept.
    *Doar candidatii eligibili vor fi contactati si invitati sa participe la etapele procesului de selectie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (119)