Training Administrator with Magiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Training Administrator with Magiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    University degree;
    Advanced Excel Skills;
    No work experience needed, previous experience in a back office role is a plus;
    Very well structured and organized;
    Serious, respecting deadlines;
    Advanced English and Hungarian are a must;

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    Participate in creating and implementing training programs
    Maintain training records (e.g. trainee lists, schedules, attendance sheets)
    Book classrooms and ensure they’re properly set up
    Prepare and disseminate material (e.g. instructional notes, feedback forms)
    Act as a point of contact for vendors and participants
    Resolve issues as they arise onsite
    Submit reports on training activities and results
    Recommend improvements or new programs
    Ensure employees and vendors follow established policies

    Alte informatii

    What we offer:

    Good salary package;
    Meal tickets & extra meal daily budget; Fruits at the office;
    Days working from home;
    Holiday budget; Gim discounted;
    Medical subscription or, and a medical insurance contract;
    Career opportunities;

    'We do not hire for a job, we hire for a career!'

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (19)