Transaction processing analyst with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Transaction processing analyst with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Requirements:

    Minimum 1 year of related professional experience;
    Intermediate Italian and English language;
    Good communication skills and customer oriented (Written and verbal communication skills; manages internal communications and external/client communications with assistanc);
    Time management and administrative skills;
    Good eye for detail, high degree of accuracy;
    Strong analytical skills and excellent problem solving skills;
    Team player with interpersonal skills.

    Responsabilitati

    Your responsibilities are as following:
    The Transaction Processing Associate processes transactions for relevant business processes in various systems and tracking tools;
    Audit own data entry for accuracy and make required corrections;
    Assist in audit preparation and proceedings for both internal and external auditors; execute transactions;
    Perform data entry and research

    Alte informatii

    What we offer:

    attractive salary;
    lunch vouchers;
    medical insurance;
    fun work environment 😊

    Internal code: 200818 IDT