Analist servicii client

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Analist servicii client active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Limba engleza nivel avansat
    Experienta minim 2 ani în Customer Service / Logistica / Managementul comenzilor constituie un avantaj

    Responsabilitati

    • să valideze datele de pe formulare(apelare telefonică/email)
    • să introducă formulare în baza de date
    • să repartizeze materiale către magazinele
    • să răspundă la solicitările clienților (preluare apeluri/emailuri)
    • să verifice conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele/mediile primare
    • să salveze periodic şi în situaţii critice datele introduse şi păstrează copiile de siguranţă ale datelor salvate
    • limba engleza nivel avansat
    • experienta minim 2 ani în Customer Service / Logistica / Managementul comenzilor constituie un avantaj