Case Manger Debt Recovery

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Case Manger Debt Recovery active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 17.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS Group of companies, headquartered in Prague, Czech Republic.
    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    - Cunostinte de legislatie privind insolventa si executarea silita;
    - Cunoasterea normelor fiscale si experienta in analizarea datelor financiare ale unei companii;
    - Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si PC;
    - Abilitati de comunicare, acuratete si corectitudine in exprimare;
    - Abilitati de negociere;
    - Persoana organizata, orientata catre client si rezultate;
    - Capacitate de integrare in echipa si adaptare la lucrul in echipa.

    Responsabilitati

    - Consultarea bazei de date cu debitorii, colectarea informatiilor despre debitori si garanti, verificarea informatiilor colectate, realizarea profilului debitorului, intocmirea fisei debitorului;
    - Negocierea planului / programului de recuperare a creantei (contactarea debitorului, identificarea motivelor de neplata ale debitorului, analiza capacitatii si disponibilitatii debitorului de a rambursa datoriile, clarificarea eventualelor conflicte, propunerea unei scheme de stingere a creantei, obtinerea promisiunii de plata din partea debitorului, informarea superiorilor si a departamentelor responsabile asupra suspiciunilor de frauda, autorizarea instrumentelor de plata a debitului);
    - Administrarea activitatii de teren (identificarea tuturor informatiilor relevante despre debitorul/activul care urmeaza sa fie vizitat, informarea conducerii asupra agendei intrevederilor, efectuarea de vizite pe teren)
    - Monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii/garantii (verificarea respectarii termenelor de plata, constatarea cazurilor in care sunt necesare actiuni suplimentare de urmat, sortarea cazurilor constatate, actualizarea profilului debitorului);
    - Monitorizarea procedurilor legale aferente debitorilor din portofoliul alocat.