Asistent Administrativ Internațional

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Internațional active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Pentru reușita în această misiune vei avea nevoie de:





    Nivel avansat de limba franceză și engleză (Nivel B2);

    Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office;

    Foarte bună comunicare orală și scrisă;

    Atenție la detalii;

    Perseverență și rigurozitate;

    Spirit de inițiativă;

    Dinamism și capacitate de adaptare;

    Rezistență la stres;

    Spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Parlez-vous francais ? On vous assure qu’on voulait vous connaitre!



    Dacă ți-am captat atenția, am vrea să iți mai spunem că în echipa noastră vei invăța să:





    Organizezi  deplasările  la  saloane  și  turnee  pentru  toți  angajații  departamentului de Marketing și  Comercial în funcție  de  planificarea  lunară:  validarea  traseelor,  rezervări  de  mașini,  rezervări de hotel,  trimiterea  sintezei (foaia de  rută)  către  toate  persoanele  care  merg  la  salon, înregistrarea costurilor și facturilor;

    Verifici deconturile colegilor care fac deplasări;

    Tratezi punctual toate cererile de integrare a noilor salariați și să întocmești cererea de material informatic, telefon, mașină, avans deplasări; 

    Realizezi săptămânal raportul de geolocalizare a achizitorilor de teren din Franța, confruntând informațiile de pe GPS cu informațiile trecute în raportul lor de activitate;

    Facilitezi legătura între marketing și magazine în ceea ce privește transmiterea informațiilor care vin la magazine.

    Alte informatii

    Pentru că valorificăm dorința ta de a învăța iți oferim următoarele beneficii:


    • Training-uri pentru dezvoltarea competenţelor la sediul clientului;
    • Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    • Pachet salarial motivant.


    Te-am convins?


    Hai să facem cunoștință!