Responsabil Administrare Personal - McDonald's

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile McDonald's in Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Administrare Personal - McDonald's active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: McDonald's in Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Braila
  • BUCURESTI
  • Focsani
  • Actualizat la: 16.12.2018
    Remote work: On-site

    Descrierea jobului

    • Se ocupă de întocmirea și înregistrarea în termenele legale a contractelor de muncă ale angajaților, cu încetarea acestora în termenele legale și cu efectuarea modificărilor lunare privind statutul angajaților din restaurant;
    • Menține evidența dosarelor de personal și a documentelor pe care trebuie să le conțină acestea;
    • Se asigură că toate informațiile cuprinse în dosarul de personal sunt înregistrate în aplicația de administrare personal și calcul salarial;
    • Ține evidența concediilor tuturor angajaților (odihnă, medicale, fără plată);
    • Menține comunicarea cu angajații restaurantului în privința problemelor administrative;
    • Menține relația cu Agențiile Locale pentru Ocuparea Forței de Muncă (raportarea locurilor de muncă vacante, precum și comunicarea privind ocuparea acestora);
    • Menține rapoartele de personal ale restaurantului, efectuând modificările aferente și le păstrează arhivate respectând politica de confidențialitate.

    Candidatul ideal

    • Experiență de minim 1 an pe o poziție similară;
    • Cunoștințe foarte bune de legislație specifică resurselor umane;
    • Studii superioare finalizate;
    • Curs Inspector Resurse Umane (constituie avantaj);
    • Abilități excelente de organizare, planificare, comunicare și relationare;
    • Cunoștințe de operare PC si Microsoft Office;
    • Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
    • Atitudine pozitivă și orientare către client;
    • Atenție la detalii și orientare către rezultate;
    • Atitudine proactivă;
    • Abilități de lucru în echipă;
    • Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (139)