Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Corespondent Service
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bergerat Monnoyeur active.Vezi toate job-urile Corespondent Service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bergerat Monnoyeur |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.08.2019 |
Remote work: | On-site |
Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.
Studii medii sau colegiu tehnic (de preferință în domeniul mecanic sau electric).
Experiență 1 - 3 ani în domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule.
Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor).
Bune cunoștințe tehnice.
Cunoștințe medii de limba engleză.
Abilități de comunicare și relaționare.
Buna capacitate organizatorică.
Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență.
Răspunde la cererile de oferte de piese de schimb și/ sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren.
Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale Tehnicienilor.
Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service.
Întocmește, pe baza informațiilor primite de la tehnicieni, devizele de lucrări (atelier și intervenții exterioare) și ofertele de piese de schimb și le transmite către beneficiari.
Lansează comenzile de piese de schimb în sistemul de gestiune și le urmărește până la finalizare.
Emite facturile de avans și facturile finale.
Gestionează în sistemul informatic orele de manoperă alocate pentru tehnicieni.
Transmite scrisorile de reclamații din partea clienților către departamentul Service.
Primește și verifică facturile de la furnizori și le transmite către Responsabilul de service pentru validare
PROFIL CANDIDAT
Spirit comercial.
Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate.
Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Procurement Operations Client Service Desk Consultant (with German) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (67) |
Raporteaza eroarea la