Specialist diagnoza auto cu limba franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist diagnoza auto cu limba franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu totii împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    Directia Customer Shared Services Center din cadrul Renault Romania cauta specialisti in mecanica auto care vor rezolva solicitarile de asistenta tehnica si vor oferi solutii de reparatie la distanta retelei de service-uri Renault si Dacia pentru tarile vorbitoare de limba germana din cadrul grupului Renault.

    Pe cine cautam?

    Oameni pasionati de automotive cu o atitudine de tip “can do“ si orientare catre solutii.
    Absolventi studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
    Vorbitori de limba franceza- nivel mediu sau avansat
    Ingineri cu experienta in activitatea de service sau atelier auto;
    Persoane orientate catre client, cu simtul responsabilitatii, cu o buna capacitate de analiza si sinteza, cu o gandire logica si cu dorinta de a evolua intr-un context international.

    Mai sunt necesare si:

    Bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office;
    Capacitate de analiza si sinteza
    Buna comunicare cu tehnicienii din reţeaua service;
    Cunoştinţe privind tehnicile de reparaţie auto si instrumentele de diagnostic

    Responsabilitati

    Specialistul in diagnoza auto asigura asistenta tehnica (prin telefon sau e-mail) a retelei de service auto din tarile alocate - pentru diagnosticarea cauzelor incidentelor tehnice in vederea efectuarii reparatiilor de vehicule, la termen si de calitate.

    Aria de responsabilitate:

    Vei raspunde la cererile de asistenta tehnica emise de consilierii tehnici din retelele filialelor Renault europene;
    Vei gestiona cheltuielile în garantie cu respectarea drepturilor clientului;
    Vei valida din punct de vedere tehnic solicitarile de schimbare a pieselor;
    Vei coordona asistenta tehnica a platformei in caz de necesitate;
    Vei coordona actiunile cu serviciul relatii clienti din perimetrul tau de responsabilitate pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale);
    Vei informa filialele europene despre incidentele in garantie.

    Alte informatii

    La noi vei găsi:
    Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performanţă
    Posibilităţi de dezvoltare profesională şi planificare a carierei
    Asigurare privată de sănătate
    Participări la evenimente corporate şi cele specifice industriei
    Un program de beneficii şi compensaţii atrăgător
    Expunere la proiecte internaţionale

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (220)