Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | QLT® Group România | Recrutare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.08.2018 |
Remote work: | On-site |
MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"
Office Assistant - Bucuresti, sector 1, metrou Jiului
Companie angajatoare activeaza de 18 ani in domeniul HORECA, avand un portofoliu impresionant de clienti din Bucuresti si tara (hoteluri, restaurante si cafenele).
Cerinte:
Studii medii/superioare;
Experienta pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
Cunoștințe bune de limba engleza scris/citit/vorbit;
Cunoașterea avansata a pachetului Ms Office;
Bune abilitați de comunicare, diplomație, vocabular elevat, capacitate de organizare, învățare si planificare.
Responsabilitati:
Urmărirea stadiului de implementare a deciziilor luate de managerul direct;
Managementul documentelor companiei;
Se ocupa de traducerea anumitor documente când situația o cere;
Administrarea apelurilor si a corespondentei cu partenerii straini sau locali ai firmei;
Coordonarea activităților de protocol;
Coordonarea activităților de deplasare a personalului companiei;
Gestionează și urmărește soluționarea reclamațiilor primite;
Oferă suport pentru echipa logistică, ocazional când activitatea o cere;
Oferă suport pentru echipa ce se ocupa de relația cu clienții când activitatea o cere.
Oferta:
Contract norma intreaga, program 9-18 (l-V);
Salariu 1700 lei net + bonuri de masa;
Decont transport si asigurare medicala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Assistant Aplica fara CV | |
Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1) Aplica fara CV | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (196) |
Raporteaza eroarea la