Asistent Achizitii Carne

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PROFI ROM FOOD active.


Vezi toate job-urile Asistent Achizitii Carne active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: PROFI ROM FOOD
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De aproape 22 ani, lantul de magazine Profi se dezvolta continuu, in ritm accelerat. Este aproape de pragul de 1.500 de magazine in peste 681 de localitati, si urmeaza sa deschida sute de noi magazine in urmatorii ani.
    Profi este cel mai mare angajator privat din Romania, care se mandrește cu peste 2.000 de colegi promovati anual.
    In 2021 Profi a introdus un nou concept de magazin – care, in baza succesului de care se bucura, urmeaza sa se extinda in intreaga retea – lucru ce puncteaza inca un pas important in evoluția companiei.
    Povestea Profi nu are sfarsit ci doar capitole noi, ce prind contur alaturi de toti colegii nostri si anunta transformari insemnate!
    Abia asteptam sa aflam mai multe si despre tine ai sa ne cunoastem!

    Cerinte

    Daca:
    - ai experienta în comert si achizitii minimum 2 ani,
    - esti o persoana organizata,
    - esti proactiv/a,
    - aptitudini de negociere/integritate
    - ai capacitatea de a lucra cu proceduri, de a intelege si implementa procedurile societatii, constituind exemplu personal de cunoastere si respectare in totalitate a procedurilor, regulamentelor si a manualelor de lucru existente,
    - ai capacitatea de a comunica eficient pe verticala si orizontala in cadrul structurii organizatorice a societatii, atat oral cat si in forma scrisa (rapoarte, e-mail, etc.),
    - ai bune abilitati de lucru cu rapoarte si cifre, intelege importanta raportarilor exacte si la timp, stie sa citeasca si sa interpreteza aceste rapoarte,
    - ai bune abilitati de operare P.C.
    - limba engleza nivel mediu,

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Ce vei face tu pentru noi?
    - Vei introduce, corect si la timp, preturile de lista transmise de catre furnizori;
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta a discountului pe factura, discount negociat la nivel de furnizor si contract comercial (acesta aplicat la preturile de lista- rezulta pretul de facturare);
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta si la timp a preturilor de achizitie nete (de facturare);
    - Te vei asigura ca introducerea in sistem a preturilor de achizitie se face doar in baza unui formular de modificare preturi semnat de catre toate persoanele responsabile Junior Buyer/ Buyer / Senior buyer si Manager Achizitii Dept;
    - Introducerea corecta si la timp a preturilor de vanzare;
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta si la timp a preturilor de achizitie promotionale, doar in baza formularelor promotionale semnate si stampilate de catre furnizor);
    - Vei asigura o situatie clara si corecta ( dosar) cu toate modificarile de pret operare pe parcursul anului – si acceptate/ semnate de catre nivelele ierarhice superioare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (23)