Dare to be part of the RIUF Constanţa #dreamteam!

Angajator: Educativa
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: project-based
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 22.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    EDUCATIVA se defineste in primul rand prin proiectele pe care le desfasoara si prin valorile si principiile comune oamenilor care lucreaza in aceste proiecte. Nucleul echipei a inceput sa se formeze inca din 2004, atunci cand nevoia unei mai bune informari privind studiile in strainatate a condus la organizarea primei editii a RIUF - the Romanian International University Fair. Brandul EDUCATIVA a inceput sa se consolideze in 2007. De atunci si pana acum, s-au nascut si dezvoltat complementar o serie de proiecte avand in comun dorinta de a imbunatati in paralel atat accesul tinerilor din Romania la studii in strainatate cat si sistemul educational din Romania. Astazi, printre proiectele noastre numaram si EDMUNDO, UNIVERSALIO, REVIRO, Admitere Online si Hotpot. Toate proiectele si propun sa contribuie la rezolvarea antreprenoriala a unei probleme din sistemul educational intr-o maniera auto-sustenabila si durabila.

    Cerinte

    - Experiență în event management
    - Experienţă în comunicarea cu mass-media (presa scrisă și online, TV, instituții, licee etc)
    - Experiență în marketing și PR
    - Abilități de public speaking
    - Disponibilitate de timp (part-time/full-time)
    - Localizat în Constanţa

    Responsabilitati

    Ce vei face în calitate de PR la RIUF?
    - Crearea și implementarea unei strategii de comunicare regională
    - Stabilirea și menținerea unor parteneriate locale sau regionale (media, strategice, instituționale)
    - Promovare online, indoor și outdoor

    Alte informatii

    Căutăm o persoană pasionată, cu iniţiativă, care să se implice în organizarea RIUF de la strategie și planning, recrutare și coordonare de voluntari, până la implementare și follow-up. Acest profesionist se va ocupa de PR & Marketing pentru ediția de toamnă din Constanţa. Echipa îşi va desfăsura activitatea în perioada august – octombrie 2018, iar programul de lucru va fi flexibil: 7 săptămâni part-time și 2 săptămâni full-time.