Asistent Manager

Angajator: Biofarm
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Educatie - Training
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIOFARM este unul dintre primii producatori de medicamente din Romania, avand in portofoliu peste 150 de produse, multe dintre ele cu traditie de peste 30 de ani pe piata romaneasca : Bixtonim, Triferment, Colebil, Cavit, Anghirol, Panzcebil, etc. Marirea permanenta a portofoliului, prin lansarea de produse este un punct cheie in stategia de dezvoltare a companiei, alaturi de penetrarea unor noi segmente de piata prin oferirea de pachete terapeutice complete.

    Cerinte

    * absolvent studii superioare


    * experienta intr-un post similar (Asistent - Director General) de minim 1 an


    * excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare


    * discretie, diplomatie, loialitate


    * limba engleza - fluent

    Responsabilitati

    • Asigura un flux informational eficient intre Directorul General si departamentele din cadrul companiei;


    • Urmareste indeplinirea sarcinilor si termenelor date de catre Directorul General catre manageri/departamente;


    • Mentine agenda zilnica de lucru a Directorului General , programand intalniri, sedinte, discutii la cererea Directorului General


    • Organizează călătoriile de afaceri ale Directorul General;


    • Pregateste materialele Directorul General pentru diverse intalniri;


    • Pastreaza legatura cu clientii si colaboratorii companiei;


    • Redacteaza documente, rapoarte, referate, informari, comunicari generale;


    • Organizeaza, centralizeaza, indosariaza si arhiveaza documentele;


    • Indeplineste diverse sarcini de secretariat: trimite faxuri sau face xeroxuri;


    • Traduce din şi în limba engleza;


    • Receptioneaza, directioneaza si gestioneaza corespondenta externa venita prin fax, posta;


    • Preia si directioneaza apeluri telefonice si transmite mesaje persoanelor interesate;


    • Cauta anumite informatii sau materiale pe internet la solicitarea Directorul General;


    • Asigura necesarul obiectelor de protocol ale biroului si necesarul de rechizite.