Technical Support Assistant în Timișoara - entry level, full-time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LINK group active.


Vezi toate job-urile Technical Support Assistant în Timișoara - entry level, full-time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: LINK group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    LINK group este o companie multinațională cu peste 8 ani de activitate în România și peste 20 de ani de experiență în domeniul educației în Europa, fiind unul dintre liderii de pe piața serviciilor educaționale în România, Serbia și Bosnia. Ne luăm angajamentul de a forma cursanți din toată țara și de peste hotare, astfel încât aceștia să dobândească abilitățile de Business și IT de care au nevoie pentru a-și îndeplini ambițiile personale și profesionale.

    Activitățile noastre constau în oferirea accesului la cursuri online precum și în sală, iar una dintre activitățile cu care ne mândrim în mod deosebit este organizarea de seminarii gratuite pentru cursanții noștri prin intermediul Centrului pentru Dezvoltarea Carierei. De asemenea ne place să credem că facem o diferență valoroasă prin serviciile de consiliere educațională și în carieră pentru finalizarea cu succes a studiilor.

    Suntem un colectiv tânăr, plin de idei și cu libertate de mișcare în ceea ce facem, care creează multe oportunități de învățare pentru clienții noștri. Avem o atitudine deschisă și proactivă, căutând să ne ajutăm atât clienții cât și colegii în desfășurarea activităților zilnice. Pentru noi spiritul de echipă este foarte important și mereu ne bucurăm să aducem un nou membru în “familia” LINK group 😊

    Cerinte

    ✔ Cum arăți tu?

    - Student în an terminal/proaspăt absolvent, de preferat cu experiență de muncă în domeniul IT/Suport Tehnic;
    - Utilizator avansat al pachetului Office şi a tehnologiilor PC (preferabil suita Google);
    - Cu un nivel intermediar de limbă engleză; preferabil, nu obligatoriu, vorbitor fluent de limbă sârbă/croată.

    Responsabilitati

    ✔ Ce vei face?

    - Vei prelucra şi pregăti materiale de studiu pentru introducere: vei formata, înregistra, prelucra şi monta materiale video şi multimedia;
    - Vei oferi suport tehnic clienţilor (mail, chat, telefon);
    - Vei introduce materialele pe platforma de studiu la distanţă;
    - Vei testa cursurile online introduse;
    - Vei pregăti condiţiile pentru înregistrarea materialelor.

    Alte informatii

    ✔ Poziţia este disponibilă...
    - În Timișoara, în apropiere de Centrul Regional de Afaceri Timișoara, full-time: 7-8 ore/zi în timpul săptămânii în 2 ture (8-16 sau 13-20) + fiecare a doua sâmbătă câte 4 ore de la 9:00-13:00.

    ✔ Procesul de selecție:
    - Constă în 3 etape: o discuție telefonică informală pentru a ne cunoaște, un interviu la sediu cu Country Managerul LINK group și apoi un scurt interviu final cu un coleg din managementul companiei.

    ✔ Mențiuni:
    - Trainingul necesar pentru utilizarea echipamentelor și softurilor va fi asigurat la locul de muncă.