Asistent Manager Categorie (Import-Export)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mega Image active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager Categorie (Import-Export) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Mega la puterea 12.000! Si pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, cautam oameni talentati care isi doresc sa faca parte din Comunitatea Mega, o comunitate bazata pe un mediu de lucru stabil, sustenabil si responsabil social. 

    Vino si tu in #ComunitateaMega!

    Cerinte

    Studii superioare (domeniul economic reprezinta avantaj);

    Cunostinte limba engleza nivel mediu-avansat;

    Experienta anterioara in import de produse;

    Excelente abilitati de comunicare, organizare;

    Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate in relationarea cu ceilalti;

    Gandire analitica, rapiditate in rezolvarea problemelor;

    Cunoştinţe operare PC, MS Office (Excel, Word), cunostinte SAP (reprezinta avantaj);

    Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;

    Dorinta de invatare si perfectionare continua.

    Responsabilitati

    Relationeaza cu furnizorii externi si cu colegii din cadrul grupului Ahold – Delhaize, in vederea bunei desfasurari a activitatilor de Import – Export;

    Raspunde de efectuarea raportarilor lunare ce trebuie trimise catre Grup, avand suportul coordonatorului si al managerului de marci private;

    Realizeaza forecast-urile lunare/anuale, atat pentru articolele permanente cat si pentru cele sezoniere, avand suportul coordonatorului si al managerului de marci private;

    Ofera suport permanent colegilor implicati in activitatile curente (logistica, asistenti, food safety, planograme);

    Pregateste toate documentele necesare diverselor intalniri interne sau externe ( furnizori sau reprezentanti ai Ahold Delhaize Group ): selectie produse noi, comparatii, fise de produs, date logistice, fise de furnizor, formulare promo;

    Colecteaza toate informatiile necesare intocmirii fiselor de buying si se asigura de corectitudinea setarii lor in sistem;

    Relationeaza permanent cu departamentele: operational, logistica, financiar, magazine si depozit, in vederea solutionarii problemelor zilnice.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Oportunitati de dezvoltare in cariera, intr-un mediu dinamic;

    Pachet atractiv de compensatii;

    Tichete de masa;

    Bonus de performanta si alte bonusuri specifice oferite de-a lungul anului;

    Reduceri speciale dedicate angajatilor pentru produsele marca-proprie;

    Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (97)