Asistent Manager Categorie (Import-Export)

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 410 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, AB COOL FOOD, Mega Drive. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza in prezent pe trei continente. Mega Image este o companie in plin proces de expansiune care isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cat mai placut.

    Cerinte

    Studii superioare (domeniul economic reprezinta avantaj);

    Cunostinte limba engleza nivel mediu-avansat;

    Experienta anterioara in import de produse;

    Excelente abilitati de comunicare, organizare;

    Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate in relationarea cu ceilalti;

    Gandire analitica, rapiditate in rezolvarea problemelor;

    Cunoştinţe operare PC, MS Office (Excel, Word), cunostinte SAP (reprezinta avantaj);

    Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;

    Dorinta de invatare si perfectionare continua.

    Responsabilitati

    Relationeaza cu furnizorii externi si cu colegii din cadrul grupului Ahold – Delhaize, in vederea bunei desfasurari a activitatilor de Import – Export;

    Raspunde de efectuarea raportarilor lunare ce trebuie trimise catre Grup, avand suportul coordonatorului si al managerului de marci private;

    Realizeaza forecast-urile lunare/anuale, atat pentru articolele permanente cat si pentru cele sezoniere, avand suportul coordonatorului si al managerului de marci private;

    Ofera suport permanent colegilor implicati in activitatile curente (logistica, asistenti, food safety, planograme);

    Pregateste toate documentele necesare diverselor intalniri interne sau externe ( furnizori sau reprezentanti ai Ahold Delhaize Group ): selectie produse noi, comparatii, fise de produs, date logistice, fise de furnizor, formulare promo;

    Colecteaza toate informatiile necesare intocmirii fiselor de buying si se asigura de corectitudinea setarii lor in sistem;

    Relationeaza permanent cu departamentele: operational, logistica, financiar, magazine si depozit, in vederea solutionarii problemelor zilnice.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Oportunitati de dezvoltare in cariera, intr-un mediu dinamic;

    Pachet atractiv de compensatii;

    Tichete de masa;

    Bonus de performanta si alte bonusuri specifice oferite de-a lungul anului;

    Reduceri speciale dedicate angajatilor pentru produsele marca-proprie;

    Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;