Casier Showroom
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.Vezi toate job-urile Casier Showroom active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Personnel Outsourcing |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.
Cerinte
• Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
• Studii medii;
• Nivel minim de cunoastere a pachetului office;
• Cunostinte minime de contabilitate primara si facturare;
• Bune abilitati de comunicare;
• Bune abilitati numerice, capacitate de asumare a responsabilitatilor si rapiditate in operare documente si gestionare numerar.
• Incasarea facturilor numerar sau cu POS;
• Emiterea facturilor fiscale si chitantelor;
• Verificarea Registrului de casa si a banilor incasati;
• Ordonarea si arhivarea zilnica a documentelor gestionate;
• Pregatirea numerarului pentru trimiterea la banca;
• Crearea si mentinerea unui climat placut, in relatiile cu clientii.
• Pachet salarial competitiv - salariu fix si bonusuri in functie de performanta;
• Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Showroom Assistant BUCURESTI, |
Raporteaza eroarea la