Administrator Baze de Date

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Ce vei face:
    Administrezi si monitorizezi tehnologia de gestionare a datelor pentru a corespunde cerintelor de performanta si disponibilitate. Asigura suport tehnic avansat pentru administratorii de baze de date II.
    Vei sustine implementarea, instalarea, monitorizarea, intretinerea bazelor de date pentru aplicatiile/sistemle existente si alte activitati de configurare/lansare a bazelor de date BCR, pastrand consistenta si integritatea acestora.
    Asiguri suport tehnic cu privire la performanta bazelor de date si a versiunilor actualizate ale aplicatiei, impreuna cu grupurile de dezvoltare, programare si suport utilizatori. Dezvolti si intreti planuri de contingenta in vederea asigurarii functionalitatii aplicatiilor.
    Vei monitoriza si vei imbunatati sistemul de indicatori de performanta ai sistemului de baze de date, inclusiv procedurile de stocare si timpii de executie si implementezi actiuni de imbunatatire a acestora. Monitorizezi, optimizezi si aloci stocarea fizica a datelor.
    Raspunzi si rezolvi probleme de acces si performanta a bazelor de date. Planifici si coordonezi migrari de date intre sisteme. Asiguri auditul tranzactiilor din baza de date si cel de securitate. Configurezi nivelele de control ale accesului adecvate fiecarui utilizator.
    Asiguri configurarea rapoartelor necesare in conformitate cu cerintele utilizatorilor si asiguri monitorizarea serviciilor de raportare pentru aplicatii.
    Dezvolti si validezi strategiile de back-up, politici si proceduri de recuperare in caz de dezastru si arhivare de date pentru a asigura protectia datelor.

    Responsabilitati

    Profilul tau:
    Studii superioare: licenta in automatica sau discipline similare in domeniul IT;
    Experienta de minim 2 ani in administrarea bazelor de date relationale Oracle;
    Buna cunoastere a activitatii bancare, a reglementarilor legale si interne specifice domeniului de activitate;
    Cunostinte tehnice aprofundate din domeniile de administrare baze de date Oracle si servere centrale UNIX si sisteme de operare aferente;
    Limba engleză la nivel avansat .