Asistent comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Asistent comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare;
    - Experienta pe un post similar constituie avantaj (minim 1 an);
    - Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
    - Cunostinte Excel: nivel avansat;
    - Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    - Persoana organizata, atenta la detalii.

    Responsabilitati

    - Participarea activa la toate intalnirile interne ale echipei comerciale;
    - Participarea la cursuri de instruire interne si externe, in scopul perfectionarii cunostintelor ;
    - Identificarea reclamatiilor si inregistrarea in mod constant in sistem;
    - Prospectarea clientilor potentiali pentru extinderea bazei de date;
    - Colaboreaza cu AM/ BM pentru gestionarea agendei acestuia si pregateste scrisori de confirmare, prezentari, oferte, etc;
    - Identificarea modalitatilor pentru a realiza vanzari suplimentare catre clientii actuali;
    - Realizarea periodica a rapoartelor de vanzari precum si alte analize asupra performantelor din vanzari.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Bonusuri de performanta;
    - Beneficii medicale;
    - Tichete de masa;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala.