Consultant Vanzari pentru Magazinul IKEA Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile S.C. IKEA Romania S.A. active.


Vezi toate job-urile Consultant Vanzari pentru Magazinul IKEA Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: S.C. IKEA Romania S.A.
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Vision: Create a better everyday life for the many people

    IKEA is one of the largest home furnishing companies in the world, with more than 400 store in more than 50 countries.
    IKEA is a fast growing company acting on a highly competitive market. From now, until August 2018, we intend to open 15 new stores around the world.
    Our business idea is to offer a wide range of well-designed, functional home furnishing products at prices so low that as many people as possible will be able to afford them.
    IKEA is building a logistic network for the future that will continue to supply our customers with quality home furnishing products at a low price. We want to become even faster, more flexible and always more cost efficient. We want to do this through a mix between the offline and online, the store and e-commerce.
    Values like simplicity, different with a meaning and lead by example, in combination with renewal, improving and caring for the people and planet, reflect our culture and let us grow strong together.
    We are looking for YOU, a talented, challenging and motivated person who shares our values, who will contribute to our growth and who will be one of our future managers!

    Cerinte

    Experienta in vanzari minimum 1,5 ani.
    Minimum studii medii.
    Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune cu clientii.
    Orientare catre identificarea nevoilor clientilor.
    Interesat si pasionat de decorarea locuinţelor şi viaţa de zi cu zi de acasă a oamenilor.
    Pasiune pentru produsele pe care le vinzi şi capacitatea de a învaţa în mod activ despre caracteristicile şi avantajele acestora.
    Flexibil faţă de stilurile de lucru şi deschis la schimbări.
    Capacitatea de a prioritiza şi organiza munca, pentru a utiliza în mod eficient timpul de care dispui.
    Adaptabilitate de a lucra in cadrul echipelor mari si diverse.
    Entuziasm si dorinta de dezvoltare.
    Cunoştinţe de limbă engleză - nivel mediu şi abilităţi de operare PC - nivel mediu.
    Disponibilitatea de a lucra în ture de lucru si in weekend-uri.

    Responsabilitati

    Despre locul de munca

    Sarcina principală a unui angajat IKEA este aceea de a maximiza vânzările şi profitabilitatea în domeniul său de responsabilitate, utilizând cunoştinţele IKEA despre gama de produse, condiţiile de pe piaţa locală şi nevoile clienţilor. Nicio altă funcţie din magazinul IKEA nu este mai directă în ceea ce priveşte contactul cu clienţii. Împreună cu mii de colegi din întreaga lume vei ajuta la asigurarea succesului continuu, la nivel global, al Conceptului IKEA – un concept care serveşte milioane de clienţi mulţumiţi în fiecare zi.

    Responsabilităţile tale vor include:

    Maximizarea vânzărilor şi a profitabilităţii, având grijă ca departamentul de care răspunzi să fie organizat, complet aprovizionat, iar produsele sa fie semnalizate cu etichetele corecte.
    Te asiguri, de asemenea, că produsele sunt întotdeauna într-¬o stare perfectă pentru a fi prezentate clientilor.
    Abordarea clienţilor intr-un mod cat mai profesionist şi consilierea acestora cu privire la cele mai bune soluţii pentru nevoile lor, cu scopul de a le oferi o experienta cat mai placuta la cumparaturi.
    Pregătirea departamentului tau pentru aprovizionarea stocului de marfa, utilizand sistemele PC de lucru specifice.
    Respectarea procedurilor si politicilor comerciale.