Manager SSM, SU, PM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Digi | RCS & RDS active.


Vezi toate job-urile Manager SSM, SU, PM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Digi | RCS & RDS
Domeniu:
  • Altele
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Studii superioare absolvite;
    Experienta de minim 5 ani in functia de Inspector SSM si PSI;
    Experienta pe o pozitie similara; coordonarea unei echipe reprezinta un important avantaj;
    Abilitati excelente de comunicare;
    Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
    Initiativa si proactivitate, preocupare constanta de a imbunatati atat activitatea proprie cat si pe cea a echipei;
    Capacitate de analiza si sinteza, organizare si rigurozitate;
    Organizarea activitatii si prioritizarea sarcinilor in vederea furnizarii de rezultate calitative in termenele stabilite;
    Interes pentru acumularea permanenta de informatii noi din domeniu (legislatie, metode, solutii);
    Disponibilitate pentru deplasari pe teritoriul tarii;

    Responsabilitati

    Evalueaza riscurile privind securitatea si sanatatea in munca a angajatilor;
    Evalueaza instructiunile de prevenire, protectie si aplicare a normelor SSM, in functie de particularitatile postului, numarul de angajati, procesele de munca si riscurile de accidentare;
    Identifica riscurile specifice posturilor de munca si elaboreaza, impreuna cu cu managementul abilitat al companiei, necesarul de echipament individual de protectie/lucru;
    Coordoneaza activitatile de interventie in cazul accidentelor si ia masuri urgente de remediere a cauzelor constatate;
    Verifica modul de aplicare a reglementarilor legislative in vigoare si a normelor de prevenire si protectie a sanatatii si securitatii angajatilor;
    Verifica cunoasterea si aplicarea de catre toti angajatii a masurilor prevazute in planul SSM, precum si a obligatiilor ce le revin in domeniul SSM conform fisei post;
    Organizeaza si conduce sedintele pe linie de securitate si sanatate in munca;
    Colaboreaza cu autoritatile pe linie de securitate si sanatate in munca, protectia mediului;
    Reprezinta compania in relatia cu autoritatile cu atributii de control (ISU, ITM) si mentine comunicarea cu acestia;
    Seteaza obiectivele, creeaza planuri de dezvoltare, monitorizeaza si evalueaza activitatea departamentului;
    Coordoneaza si dezvolta echipa in spiritul valorilor companiei, asigurandu-se ca membrii echipei sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor departamentului;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS & RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS & RDS >>