Consultant implementare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Consultant implementare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 20.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    Clientul nostru este principalul furnizor si integrator de solutii IT pentru retail si industria alimentara. In acelasi timp, suntem partenerul de incredere pentru companiile din logistica, distributie si din productie industriala, care doresc sa-si optimizeze afacerile prin imbunatatirea proceselor tehnologice si a sistemelor IT cu care lucreaza.

    Cerinte:

    • Absolvent facultate profil informatic (facultatea de Inginerie Economica sau Cibernetica reprezinta un avantaj);
    • Cunostinte de baza de retelistica (TCP/IP, DHCP, DNS);
    • Cunostinte sisteme de operare Windows;
    • Cunostinte scripturi Windows batch si SQL Server;
    • Cunostinte baze de date Microsoft SQL;

    Responsabilitati

    • Pregatirea software a echipamentelor si solutiilor;
    • Asigurare consultanta si suport tehnic clientilor;
    • Asigurare consultanta si proceduri de lucru in companie;
    • Preluare si rezolvare sesizari software Level3;
    • Instruirea personalului clientilor si a echipelor de service;
    • Testarea, Localizarea si Actualizarea versiunilor noi de aplicatii de retail; verificarea acestora pentru a fi in concordanta cu legislatia din Romania
    • Dezvoltarea de scripturi Windows batch si SQL
    • Analiza cerintelor si clarificarea lor impreuna cu vanzatorul si/sau clientul
    • Construirea unei propuneri complete: Hardware – cu ajutorul Product Managerului, Software – cu ajutorul programatorilor si Servicii
    • In cazul unui furnizor extern se asigura de buna functionare a relatiei cu acesta si alegerea solutiei potrivite din portofoliu.
    • Documentarea solutiei propuse
    • Sustinerea solutiei propuse in fata clientului
    • Adaptarea ofertei tehnice/financiare in functie de solicitarile clientului

    Alte informatii

    Alte cunostinte necesare:
    • Limba engleza scris si vorbit nivel avansat, exprimare fluenta.
    • Experienta cu solutii fiscale sau Retail

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (24)