Agent call center

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri al carui domeniu de activitate este managementul si colectarea creantelor cautam Specialist Call Center, full time & part time.

    • Abilitati de comunicare si negociere, rationament si reflectie, analiza si sinteza, spirit de echipa si rezistenta la stres;
    • Cunostinte avansate de utilizare a echipamentelor de birou (PC, telefon);
    • Cunostinte avansate de utilizare a programelor de operare PC (MS Office, Internet);
    • Initiativa, perseverenta, dinamism, spirit creativ, disciplinat, capacitate de adaptare, autocontrol, capacitate de auto-depasire, implicare, responsabilitate.

    Responsabilitati

    Administrarea activitatii de colectare debite prin telefon, urmarind si respectand procedurile de lucru aplicabile in companie pentru fiecare tip de debit sau caz in parte;
    • Initierea sau preluarea apelurilor de colectare debite catre restantieri, informarea acestora despre datorie, identificarea motivelor de neplata, analiza capacitatii si disponibilitatii debitorului de a rambursa datoriile conform termenelor discutate, propunerea si negocierea unui plan de stingere a creantei, obtinerea promisiunii de plata din partea debitorului;
    • Gestionarea cazurilor alocate cu profesionalism, intr-o maniera rapida si exacta si cu adaptare la tipul de client sau debitor, si la valoarea, vechimea sau provenienta debitului, conform procedurilor de lucru asimilate in programele de formare profesionala;
    • Colectarea informatiilor despre debitori apeland la terti, atunci cand aceste informatii sunt necesare, respectand politicile companiei si normele legale aplicabile;
    • Urmarirea obiectivelor calitative si cantitative (target) stabilite lunar si comunicate de superiori si depunerea celor mai bune eforturi in vederea incadrarii in standardele de calitate si a atingerii obiectivelor cantitative impuse;
    • Asimilarea informatiilor din programele de formare intr-o maniera corecta si completa si mentinerea unui nivel ridicat al cunostintelor acumulate din materialele de training primite, e-mail-uri si note personale; urmarirea cu regularitate a instructiunilor primite prin e-mail si prin comunicari directe;
    • Administrarea corecta a tuturor actiunilor intreprinse in procesul de colectare in sistemele CV11 sau Expresso (Capone);
    • Semnalarea si raportarea in scris catre superiorul direct a oricarei situatii problematice sau inedite intervenite in procesul de colectare;

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Asigurare medicala privata
    • Evenimente pentru angajati cu diferite ocazii
    • Comisioane si bonusuri in functie de performanta